Schoonmaken met Kinfill: feest voor je zintuigen én je geweten

Myrthe de Goeij | 1 minuut

Wij voegen een prachtig merk toe aan ons portfolio: Kinfill. De eco-friendly schoonmaakproducten van Kinfill prikkelen alle zintuigen. De hervulbare glazen flessen zijn, met hun minimalistische ontwerp, een lust voor het oog. De geuren voeren je mee. Schoonmaken was nog nooit zo lekker. Voor je zintuigen én voor je geweten.

Blog afbeelding

Maximaal gebruik, minimaal afval met Kinfill

Het merk Kinfill is 100% Nederlands en in januari 2020 gelanceerd. In anderhalf jaar zijn de duurzame home care-producten al op 30 verkooppunten te vinden, waaronder De Bijenkorf.

De lijn bestaat nu uit vier geuren met ieder seizoen een limited geur. Het principe? Als je fles leeg is, koop je het extract als navulling en leng je deze zelf aan met water. Zo blijven de producten onderdeel van je schoonmaakroutine. Maximaal gebruik. Minimaal afval.

Abonnementsvormen en naamsbekendheid

Met dit concept is Kinfill Nederland aan het veroveren. Goede ideeën genoeg. Zo wordt er momenteel gewerkt aan abonnementsvormen. Kinfill wil groeien in naamsbekendheid. In eerste instantie in Nederland, om vervolgens de focussen op België, Duitsland en Verenigd Koninkrijk.

Elevate gaat helpen om via online kanalen zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met deze mooie producten. We kijken uit naar een inspirerende samenwerking.

Verder lezen.

10/08
Elevate 1 van de eersten in TikTok ads platform
Renze Klaveringa | 5 minuten
Lees verder →
25/08
Stijlvolle handgemaakte leren tassen van familiebedrijf Mutsaers
Myrthe de Goeij | 2 minuten
Lees verder →
Tamer
Benieuwd hoe wij jouw merk kunnen laten groeien?
Neem contact op