Volg ons

Van online tot offline conversies voor Vloerkledenspecialist

Advertising
CRO
Website/webshop

Introductie

Brokking Vloerkledenspecialist uit IJsselstein is de grootste aanbieder van exclusieve, handgeknoopte vloerkleden. Brokking importeert de vloerkleden rechtstreeks van de knopers en dat doen zij verantwoord met een Care & Fair-keurmerk. Ze willen een ‘zoekende’ doelgroep aanspreken en hen uitnodigen naar de showroom.

Online marketing strategie

Oplossing

Een sterke online marketingstrategie begint bij een website die aansluit op het doel dat je samen wilt bereiken. Daarom heeft Elevate Digital een nieuwe website ontwikkeld waarop de bezoekers het aanbod gemakkelijk kunnen bekijken, vragen kunnen stellen over een product en zelfs een afspraak kunnen maken om langs te komen.

Resultaat

De nieuwe website heeft ervoor gezorgd dat mensen, die in de oriëntatiefase zitten voor een nieuw, exclusief vloerkleed, door het mooie aanbod van Brokking worden overtuigd om in contact te komen met het bedrijf. Dit heeft gezorgd voor een verdubbeling in branded search, dus een verdubbeling van merkbekendheid. Ook resulteerde het in veel meer contactaanvragen.

Cijfers

+85% groei organisch verkeer
+579% groei in product- en contactaanvragen

Similar cases

View all cases
62% omzetstijging bij fashionmerk Aaiko

Aaiko

Aaiko, opgericht in 2006, richt zich op de hardwerkende powerwoman met een unieke stijl tussen business en casual. Door een duurzame full-funnel groeistrategie te implementeren en een datagedreven aanpak te hanteren, heeft het merk een indrukwekkende omzetgroei van 62% gerealiseerd.

Conversies en merkbekendheid voor Susan Bijl

Susan Bijl

Je bent ze vast wel eens tegengekomen op straat: de eco-vriendelijke ripstop nylon-tassen van Susan Bijl. Ze hebben een heel herkenbaar minimalistisch design én veroveren langzamerhand de Nederlandse en buitenlandse straten.

Een samenwerking die verder gaat dan de oppervlakte ROAN

ROAN

Roan Interior Design kreeg een vernieuwde merkidentiteit die hun moderne, warme en luxe aanpak benadrukt, met natuurlijke materialen, een ingetogen kleurpalet en een focus op kwaliteit. De strategische branding positioneert ROAN als dé partner voor stressvrije interieurprojecten en biedt klanten een consistente en professionele merkbeleving.