58% meer conversies door YouTube Advertising

Jordens Kunststoffen is gespecialiseerd in kunststof kozijnen en levert daarnaast ook al meer dan 35 jaar andere kwaliteitsproducten zoals dakkapellen, schuifpuien, kozijnen, deuren en zonwering. Het bedrijf kent al een grote naamsbekendheid in de regio. Maar het kan altijd beter. Om mee te gaan met de tijd en de naamsbekendheid te vergroten, werd Elevate ingeschakeld. Een jongere doelgroep werd aangeboord door middel van video advertisement.

Oplossing.

In samenwerking met Jordens Kunststoffen en onze videopartner is een video ontwikkeld om de merkbekendheid van Jordens Kunststoffen te maximaliseren voor mensen in de leeftijd van 25-54 jaar op regionaal niveau. Met de YouTube-advertenties richten we ons op verschillende leeftijdsgroepen (25-34 jaar, 35-44 jaar en 45-54 jaar) in combinatie met diverse relevante in-market-doelgroepen en life events. Deze mensen bevinden zich in een periode in hun leven waar een renovatie zoals kunststof kozijnen, dakkapellen en schuifpuien zeker een mogelijkheid is.

Case

Op basis van het gedrag van de verschillende doelgroepen hebben we het budget effectief ingezet. We zien een enorme groei in de branding-campagne van het afgelopen jaar ten opzichte van de periode waar Jordens Kunststoffen geen videoadvertenties hadden lopen. Hieruit blijkt hoe belangrijk het is om de trends te volgen en met de tijd mee te gaan.

Groei.

+28,34%
meer vertoningen
+32,80%
meer interactie
+58,49%
meer conversies




Updates
Tamer
Benieuwd hoe wij jouw merk kunnen laten groeien?
Neem contact op