Elevate is #1 in de Emerce Top 100.

Hier is jouw stappenplan naar het opzetten van een succesvolle marketingstrategie. De onderliggende formule? Het door Elevate Digital uitgedachte Customer Infinity-model. Elevate Digital werd dit jaar uitgeroepen tot beste full-service digital agency in de Emerce 100. De werkwijze die daaraan heeft bijgedragen, is uitgewerkt in deze whitepaper.

Over het model

De basis en het fundament van het model zijn klantinzichten. Het Customer Infinity model bestaat uit een data driven aanpak om groeikansen inzichtelijk maken. Je kunt dit direct vertalen naar een doelgerichte online marketing strategie, wat zich uit in effectieve content en campagnes. Het model is oneindig inzetbaar en in alle lagen van bedrijven te implementeren – je kunt deze blijven doorlopen en op deze manier steeds dichter bij jouw klant komen.

De drie fasen.

De Insights-fase: in deze fase staat het verzamelen van waardevolle klantinzichten centraal. Welke data is beschikbaar? Welke data is nodig ter aanvulling? Op basis van deze inzichten stel je een onderzoeksplan op.

1. De Insights-fase

In deze fase staat het verzamelen van waardevolle klantinzichten centraal. Welke data is beschikbaar? Welke data is nodig ter aanvulling? Op basis van deze inzichten stel je een onderzoeksplan op.

2. De Analyse-fase

In deze fase geef je betekenis aan de verzamelde data. Tijdens een Deep Dive sessie presenteer je resultaten en bepaal je de richting voor de volgende fase.

3. De Storyline-fase

In deze fase kom je tot een strategie en je maakt deze concreet met een storyline. Door de voorafgaande fases is de storyline volledig afgestemd op jouw klant, wat leidt tot optimaal relevante en succesvolle campagnes.

Ontdek onze werkwijze.

Vul het formulier in en download de whitepaper. Vragen? Bel 030 7400 999.

Whitepaper.

Customer Infinity.