Het fundament voor een succesvolle groeistrategie.

Het door Elevate Digital uitgedachte Customer Infinity-model. Elevate Digital werd dit jaar uitgeroepen tot beste full-service digital agency in de Emerce 100. De werkwijze die daaraan heeft bijgedragen, is uitgewerkt in deze whitepaper.

Over ons Customer Infinity® model

Het fundament van het model zijn klantinzichten verkregen uit kwalitatief- en kwantitatief onderzoek en een data-driven aanpak om groeikansen inzichtelijk maken. Je kunt dit direct vertalen naar een doelgerichte online marketing strategie, wat zich uit in effectieve content en campagnes. Het model is oneindig inzetbaar en in alle lagen van bedrijven te implementeren – je kunt deze blijven doorlopen en op deze manier steeds dichter bij jouw klant komen.

De drie fasen

Het Customer Infinity model bestaat uit drie heldere fasen en vormen samen een traject.

1. De Insights-fase

In deze fase staat het verzamelen van waardevolle klantinzichten centraal. Welke data is beschikbaar? Welke data is nodig ter aanvulling? Op basis van deze inzichten stel je een onderzoeksplan op.

2. De Analyse-fase

In deze fase geef je betekenis aan de verzamelde offline en online data. Tijdens een Deep Dive sessie presenteer je de gevalideerde resultaten en bepaal je de richting voor de volgende fase.

3. De Storyline-fase

In de derde fase kom je tot een strategie en je maakt deze concreet met verschillende storylines. Door de voorafgaande fases is de storyline volledig afgestemd op jouw klant, wat leidt tot optimaal relevante content en uiterst succesvolle campagnes.

Wil je meer weten over onze werkwijze?

Vul het formulier in en download de whitepaper of bel 030 7400 999.

Whitepaper.

Customer Infinity.