Het geheim van een ijzersterke Customer Journey

De Customer Journey, daar heb je waarschijnlijk wel eens van gehoord. Globaal betekent het de ‘reis’ die je klant aflegt bij de aankoop van een product of dienst. Aanwezig zijn op de essentiële momenten in deze reis, met de juiste boodschap die volledig is toegespitst op je afnemer, daarmee zorg jij ervoor dat een potentiële klant een échte klant wordt!

Het See Think Do Care-model

Jouw potentiële klant doorloopt een aantal fases voordat deze de knoop doorhakt en overgaat tot aankoop. Wij hanteren hiervoor vaak het See Think Do Care-model. De potentiële klant beweegt zich van de oriëntatiefase (See), naar de overwegingsfase (Think), naar de beslissingsfase (Do), naar uiteindelijk de loyaliteitsfase (Care). De behoeftes van de klant wisselen per fase en daar kan jij optimaal op inspelen.

In dit whitepaper vind je:

– Uitleg over de Customer Journey
– See, Think, Do, Care model toegelicht
– Buyer persona opstellen
– Handleiding om je strategie te bepalen
– Take-away tips & tricks!

Hulp nodig bij het in kaart brengen van jouw Customer Journey?

Stuur een bericht via ons contactformulier of bel 030 7400 999.

Whitepaper.

Customer Journey.