Creatie Conversie Events Over ons Jobs Blog Contact facebook linkedin instagram voorwaarden privacy Phone

Masterclass I Online Marketing strategie: Customer Journey

26 SEPTEMBER 2019

Customer Journey mapping is onmisbaar in je strategie naar meer conversies en klantloyaliteit. De customer journey beschrijft de fasen die een klant doorloopt vanaf het eerste contactmoment tot de uiteindelijke aankoop. De kunst is om deze reis zo soepel en memorabel mogelijk te maken en de klant op de juiste momenten op zijn wenken te bedienen. Dit vereist een tot in de puntjes uitgedachte customer journey...

Komt dat even goed uit! Want dat gaan we namelijk doen in deze masterclass. We gaan de customer journey van A tot Z in kaart brengen, analyseren wat de touchpoints en wat de afhaakmomenten zijn en hoe je daarmee omgaat. Deze training biedt jou handvatten om jouw marketingstrategie te optimaliseren aan de hand van de customer journey.

Wat kun je eind van de dag
✓ Je weet hoe je de customer journey in kaart brengt voor jouw organisatie ✓ Je weet hoe je van de customer journey naar een marketingstrategie komt ✓ Je weet in te spelen op klantwensen en de klantbeleving te optimaliseren ✓ Je weet hoe je door een optimale klantbeleving jouw potentiële klant het beste begeleid naar een aankoop (én tot jouw levenslange fan maakt!)

Voor wie
Deze masterclass is voor iedereen die wil starten met marketing of zijn/haar marketingkennis graag wil verdiepen. Én voor iedereen die niet alleen meer conversies wil, maar juist ook klanten aan zich wil binden.

Wat moet je al weten
Met een beetje basiskennis van online mogelijkheden kun je deze training met succes doorlopen!

WANNEER

26 september 2019

WAAR

Elevate Digital
Oudenoord 115 3513 EM Utrecht

Agenda

13.45 - 14.00 Inloop
14.00 - 14.45 Customer Journey
14:45 - 15.00 Pauze
15.00 - 15.45 Customer Journey Strategie bepalen
15.45 - 16.30 Borrel

Registreren

Ik ga ermee akkoord dat Elevate Digital mijn gegevens gebruikt om contact met mij op te nemen.