Wat je moet doen om online te groeien als fashion-merk.

De modebranche: de grootste gebruiker van e-commerce. Volgens experts is de industrie in 2025 naar verwachting een triljoen waard. Met het jaar wordt het aandeel van online verkopen groter. Hoe beweeg je mee als kledingmerk — vooral in deze tijd?

E-commerce als platform voor groei.

De digitale modebranche is één van de snelst ontwikkelende e-commerce-takken. De komst van COVID-19 heeft zowel tijdelijke als permanente veranderingen teweeggebracht — en doet dat nog steeds. Deze veranderingen eisen maximale flexibiliteit van fashion-merken. In een wereld waar artificial intelligence, virtual reality en automation steeds belangrijker worden, is het essentieel om te blijven innoveren. Zo bied je de meest persoonlijke en relevante klantervaring. Maar hoe doe je dat?

De musthaves.

Het is belangrijk om in kaart te brengen op welke ontwikkelingen en trends je moet inspelen als fashion brand. Een goed fundament is daarbij noodzakelijk: weten waar je staat als merk. Met deze marketing-musthaves optimaliseer je jouw digitale groeistrategie. Aan het einde weet je waar de focus moet liggen om de volgende stap te zetten met jouw business.

Wat je te weten komt

  1. Hoe staat het ervoor met de fashion-industrie anno 2021?
  2. Hoe kun jij als fashion brand het beste online groeien?
  3. Op welke ontwikkelingen moet jij inspelen?
  4. Waar sta jij als fashion-bedrijf?
  5. Hoe zorg je ervoor dat jij — naast online groei — ook als business gezond groeit?

Jouw fashion label laten groeien?

Vul het formulier in en download de whitepaper of bel 030 7400 999. Spar met ons over de toekomst van jouw modemerk. Ontdek waar de kansen liggen.

Whitepaper.

Online groei in de fashion-industrie.