Glas

Een moderne website voor Glaspunt en integratie met een extern CRM. De automatisering van lead verwerking neemt werk uit handen van Glaspunt medewerkers.

Modern framework maakt snelle implementatie van API koppelingenmogelijk.

Wat wij hebben gedaan
Development
Design
Strategie

De vraag

Glaspunt wilde haar website vernieuwen om interne verwerking van leads te automatiseren. Daarnaast werden op de website nog weinig verleidingstechnieken toegepast om bezoekers aan te zetten tot het boeken van een glaszetter of het opnemen van contact.

Wij worden enthousiast van het uitdenken, ontwikkelen en positioneren van concepten. Jij ook?

De oplossing

Door een modernisering van het platform is integratie met externe systemen mogelijk gemaakt: contactaanvragen en leads worden direct in het CRM geplaatst. Een custom CMS maakt beheer van de dynamische content en landing pages gemakkelijker. Daarnaast zijn er A/B tests ontwikkelt die experimenteren met verschillende verleidingstechnieken voor het optimaliseren van de conversiefunnel.

Het Resultaat

Een moderne website met een automatische verwerking van nieuwe leads in het op maat gemaakte CRM systeem. Daarnaast zijn er verschillende verleidingstechnieken toegepast om de conversieratio te maximaliseren.

+64%
Snellere laadtijd
+52%
Glaszetter boekingen
De Beste Social Media