Glaspunt

Een moderne website voor Glaspunt en integratie met een extern CRM. De automatisering van lead-verwerking neemt werk uit handen van Glaspunt-medewerkers.

Het moderne framework maakt snelle implementatie van API-koppelingen mogelijk.

De vraag

Glaspunt wilde haar website vernieuwen om interne verwerking van leads te automatiseren. Daarnaast werden op de website nog weinig verleidingstechnieken toegepast om bezoekers aan te zetten tot het boeken van een glaszetter of het opnemen van contact.

Wij worden enthousiast van het uitdenken, ontwikkelen en positioneren van concepten. Jij ook?

De oplossing

Door een modernisering van het platform is integratie met externe systemen mogelijk gemaakt: contactaanvragen en leads worden direct in het CRM geplaatst. Een custom CMS maakt beheer van de dynamische content en landing pages gemakkelijker. Daarnaast zijn er A/B-tests ontwikkeld die experimenteren met verschillende verleidingstechnieken voor het optimaliseren van de conversiefunnel.

Wij worden enthousiast van het uitdenken, ontwikkelen en positioneren van concepten. Jij ook?

Het resultaat

Een moderne website met een automatische verwerking van nieuwe leads in het op maat gemaakte CRM-systeem. Daarnaast zijn er verschillende verleidingstechnieken toegepast om de conversieratio te maximaliseren.

+64%
snellere laadtijd
+52%
glaszetterboekingen
De Beste Social Media

Marketingcheck aanvragen?

Haal het maximale uit jouw online strategie, vraag onze marketingcheck aan!

aanvragen x