Case: regionaal de naamsbekendheid van Jordens Kunststoffen maximaliseren door YouTube

Jordens is al meer dan 30 jaar dé specialist in hoogwaardige, onderhoudsvrije kunststof dakkapellen, kozijnen en schuifpuien.

De vraag

Jordens Kunststoffen wil de naamsbekendheid (branding) in de regio waar ze actief zijn maximaliseren bij de doelgroep 25 - 54 jaar.

Het inzetten van video advertenties zorgt ervoor dat bedrijven gezien worden op plekken waar de potentiële klant zich bevindt door gericht te targeten en de besluitelozen te bereiken, niet de ongeïnteresseerden. Video-advertenties zijn uitermate geschikt voor het uitbreiden van autoriteit, betrouwbaarheid en het stimuleren van verkopen.

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden van video-advertising voor jouw bedrijf? Wil je innoveren en nieuwe bezoekers werven? Kom dan eens langs om de mogelijkheden te bespreken.

De oplossing

Video advertenties verlenen zich uitstekend voor het maximaliseren van de naamsbekendheid (branding) in de regio waar het bedrijf actief is. Bij het inzetten van video-advertenties is het erg belangrijk om voorafgaand aan het maken van de video te bepalen welke strategie je gaat toepassen en in welke fase van de customer journey (marketingfunnel) de video past. De videocampagne van Jordens Kunststoffen richt zich op personen die nog aan het oriënteren zijn en meer informatie zoeken over het product.

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden van video-advertising voor jouw bedrijf? Wil je innoveren en nieuwe bezoekers werven? Kom dan eens langs om de mogelijkheden te bespreken.

Het resultaat

Aan de hand van het gedrag van de verschillende doelgroepen hebben we effectief budgetten ingezet. Er is een stijging gerealiseerd in de branding-campagne van Google Adwords van 17,1% in de regio waar Jordens Kunststoffen actief is.

17,1%
zoekvolume op brand-name
36,8%
interactiepercentage
Case: lokaal adverteren voor meer bezoekers naar Woonboulevard Utrecht

Marketingreview aanvragen

Haal het maximale uit jouw online strategie, vraag onze marketingreview aan!

Ja, ik wil een review

Marketingreview