Creatie Conversie Events Over ons Jobs Blog Contact facebook linkedin instagram voorwaarden privacy Phone

Case: 58% Meer conversies door de inzet van YouTube Advertising

Jordens Kunststoffen is gespecialiseerd in kunststof kozijnen en levert daarnaast ook al meer dan 35 jaar andere kwaliteitsproducten zoals dakkapellen, schuifpuien, kozijnen, deuren en zonwering. Jordens geeft een garantie van 10 jaar en monteren uitsluitend met eigen ervaren monteurs.

Wat wij hebben gedaan
Marketingstrategie YouTube adverteren

De vraag

Jordens heeft al een grote naamsbekendheid in de regio, Het doel van de campagnes is om deze te vergroten, zeker onder verschillende (jongere) doelgroepen. Adverteren meer van deze tijd is altijd een belangrijk aspect geweest voor Jordens.

Het kan een uitdaging zijn om regionaal meer bekendheid te krijgen onder nieuwe doelgroepen. Wil jij ook meer resultaat en video inzetten als brandingkanaal? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder.

De oplossing

In samenwerking met Jordens Kunststoffen en onze video-partner is een video ontwikkeld om de merkbekendheid van Jordens Kunststoffen te maximaliseren voor mensen in de leeftijd van 25 jaar - 54 jaar op regionaal niveau.

Met de YouTube-advertenties richten we ons op verschillende leeftijdsgroepen (25-34 jaar, 35-44 jaar en 45-54 jaar) in combinatie met diverse relevante in-market-doelgroepen en life-events. Deze mensen bevinden zich in een periode in hun leven waar een renovatie zoals kunststof kozijnen, dakkapellen en schuifpuien zeker een mogelijkheid is.

Het kan een uitdaging zijn om regionaal meer bekendheid te krijgen onder nieuwe doelgroepen. Wil jij ook meer resultaat en video inzetten als brandingkanaal? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder.

Het resultaat

Op basis van het gedrag van de verschillende doelgroepen hebben we het budget effectief ingezet. We zien een enorme groei in de branding-campagne van het afgelopen jaar ten opzichte van de periode waar Jordens Kunststoffen geen video-advertenties hadden lopen.

28,34%
meer vertoningen
32,80%
meer interactie
58,49%
meer conversies
Case: 48% Groei in drie maanden door een audience based advertising strategie