Case: Google Ads inzetten voor meer groei onder MKB voor Klic App

Gaat u machinaal graven? Dan moet u een Klic-melding doen. Dit kan eenvoudig en snel via Klic App, zij regelen de aanvraag bij het Kadaster.

De vraag

GoConnectIT verzorgt deze aanvragen al voor grote bedrijven, zo’n 40% van de markt. Met Klic App willen zij ook de kleinere bedrijven en particulieren bereiken die een Klic-melding moeten doen bij het Kadaster.

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden om ook via Google Ads (voorheen AdWords) te adverteren voor jouw bedrijf? Wil je innoveren en de juiste nieuwe bezoekers werven? Kom dan eens langs om de mogelijkheden te bespreken, de koffie staat klaar!

De oplossing

In een kleine en competitieve markt is online marketing voor Klic App de oplossing. We zijn van start gegaan met het opzetten van creatieve Google Ads campagnes. We hebben onze campagnes specifiek gericht op de doelgroepen die ‘vergeten’ worden door de concurrentie. Daarnaast hebben we een awareness campagne opgezet om meer bekendheid te geven aan de verplichte klic-melding, onder andere door de inzet van Google Display.

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden om ook via Google Ads (voorheen AdWords) te adverteren voor jouw bedrijf? Wil je innoveren en de juiste nieuwe bezoekers werven? Kom dan eens langs om de mogelijkheden te bespreken, de koffie staat klaar!

Het resultaat

Met de inzet van een minimaal mediabudget en een strategische campagne insteek hebben we het eerste doel van 10.000 conversies binnen 4 maanden behaald. Te danken aan de Google campagnes, maar ook aan de excellente aftercare van Klic App. De positie van de advertenties in Google is in deze korte periode van 2 naar 1,2 gestegen.

400%
meer conversies per maand
1,2
de huidige zoekmachine positie
Case: groei realiseren in een B2B-markt voor Bedrijfsverlichting.nl

Marketingcheck aanvragen?

Haal het maximale uit jouw online strategie, vraag onze marketingcheck aan!

aanvragen x