Case: een aangescherpte visie vraagt om een innovatief nieuw design voor Mijn Financier.nl

Mijn Financier heeft het afgelopen jaar veel tijd en energie gestoken in de herpositionering van haar merk. Belangrijk onderdeel daarvan was een totaal nieuwe website.

Een persoonlijke website die leidt tot minstens 200% meer contactaanvragen.

De vraag

Mijn Financier heeft hun missie, visie en positionering aangescherpt en wil dit doorvertalen naar de website. De communicatie is persoonlijk en gericht op het genereren van leads voor een lange termijn relatie.

Wil jij een enthousiaste partner die op alle technische vlakken met je website meedenkt? Wij staan voor je klaar!

De oplossing

Een website die persoonlijk, oprecht en helder is. Dit moest terugkomen in de manier waarop de website is ingericht. We hebben gebruik gemaakt van een duidelijke sitestructuur, korte teksten met duidelijke beloften, reviews en nieuwe fotografie. De mogelijkheden om direct contact te leggen zijn altijd toegankelijk voor de websitebezoekers.

Met deze persoonlijke en gebruiksvriendelijke ervaring zetten we zoveel mogelijk bezoekers aan tot het opnemen van contact. Daarnaast meten we met nieuwe technieken hoeveel van deze bezoekers daadwerkelijk converteren.

Wil jij een enthousiaste partner die op alle technische vlakken met je website meedenkt? Wij staan voor je klaar!

Het resultaat

Er worden zes keer meer online aanvragen ingevuld voor interesse in hypotheken of leningen. Ook blijven mensen gemiddeld langer op de website. Dit alles heeft te maken met een duidelijke sitestructuur en het verbeterde gebruiksgemak.

+600%
contactaanvragen
+65%
meer engagement
Case: een uniek design en interactieve website voor Siroopwafelfabriek

Marketingcheck aanvragen?

Haal het maximale uit jouw online strategie, vraag onze marketingcheck aan!

aanvragen x