Penny

Penny magazine is het allerleukste tijdschrift voor iedere jonge paardengek. Met de lancering van de nieuwe website, was het ook tijd om de online strategie onder de loep te nemen. Tegen de markttendens in groeit dit magazine nog steeds.

Wat wij hebben gedaan
Strategie
Contentmarketing
Webanalytics
Facebook Ads

De vraag

Met de lancering van de nieuwe website, was het ook tijd om de online strategie onder de loep te nemen. Welke online promotie van het tijdschrift een juiste manier om nieuwe abonnees aan te trekken? Welke kanalen kunnen zij inzetten om een optimaal resultaat te behalen?

Benieuwd wat de juiste koers voor je bedrijf is? Samen stellen we strategische doelen en leggen we de lat hoger.

De oplossing

Na verkenning van de markt en de directe concurrenten van Penny is een pilot gestart ter promotie van het tijdschrift, online. De start is gemaakt door middel van Google Adwords. Al snel zijn de kanalen uitgebreid naar Facebook en Instagram adverteren. Dit blijken uiterst effectieve kanalen om de juiste Penny doelgroep te bereiken en de conversies te verhogen.

Benieuwd wat de juiste koers voor je bedrijf is? Samen stellen we strategische doelen en leggen we de lat hoger.

Het resultaat

Een explosieve en aanhoudende groei in het aantal conversies.

+1100%
meer social media bezoekers
+87%
Meer nieuwe abonnees
1
op 10 ROI
650.000
bereik via social media
Fonteyn

Ga doelgericht aan de slag met jouw customer journey

Download Whitepaper x