SOS Kinderdorpen

Ieder kind heeft familie nodig. Helaas hebben alle kinderen wel eenzelfde maar geen gelijke start. Want één op de zes kinderen dreigt de zorg van hun familie te verliezen door verwaarlozing, extreme armoede, geweld, misbruik, ziekte of overlijden van een of beide ouders. Daarom versterkt en creëert SOS Kinderdorpen families kinderen zonder familie of veilig thuis. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot zelfstandige volwassenen die verantwoordelijkheid nemen voor zichzelf en anderen. Om de impact van ons werk te verankeren, versterken we gemeenschappen.

Wat wij hebben gedaan
Development
Design
Strategie

De vraag

Het bereiken van nieuwe doelgroepen via social media.

Bouw een sterker merk met behulp van contentmarketing. Wij zorgen ervoor dat jouw verhaal blijft hangen met creatieve content.

De oplossing

Aan de hand van een analyse van de data van SOS Kinderdorpen zijn 8 nieuwe doelgroepen vastgesteld en aangemaakt op Facebook. Deze zijn ingezet in de campagnes met verschillende visuals en verschillende teksten.

Bouw een sterker merk met behulp van contentmarketing. Wij zorgen ervoor dat jouw verhaal blijft hangen met creatieve content.

Het Resultaat

Het bepalen van de doelgroep is de eerste stap, maar het echte werk zit in het tonen van de juiste visuals en teksten bij de juiste doelgroep. Deze combinatie heeft ervoor gezorgd dat de verwachtingen werden overtroffen.

8
Nieuwe doelgroepen bereikt
+200%
Conversies boven target
Tonzon