Case: de koppeling tussen online inspiratie en offline aankoop voor Vloerkledenspecialist

Brokking Vloerkledenspecialist uit IJsselstein is de grootste aanbieder van exclusieve handgeknoopte vloerkleden. Brokking importeert de vloerkleden rechtstreeks van de knopers en dat doen zij verantwoord met een Care & Fair-keurmerk.

De vraag

Brokking wil haar doelgroep, die online informatie zoekt over exclusieve vloerkleden en zich oriënteert voor een aankoop, effectief bereiken. Met als doel om hun aanbod online te tonen en de doelgroep uit te nodigen naar hun showroom.

Bouw een sterker merk met behulp van contentmarketing. Wij zorgen ervoor dat jouw verhaal blijft hangen met creatieve content.

De oplossing

Een sterke online marketingstrategie begint bij een website die aansluit op het doel dat je samen wilt bereiken. Daarom heeft Elevate Digital een nieuwe website ontwikkeld waarop de bezoekers het aanbod gemakkelijk kunnen bekijken, vragen kunnen stellen over een product en zelfs een afspraak kunnen maken om langs te komen.

Bouw een sterker merk met behulp van contentmarketing. Wij zorgen ervoor dat jouw verhaal blijft hangen met creatieve content.

Het resultaat

De nieuwe website heeft ervoor gezorgd dat mensen, die in de oriëntatiefase zitten voor een nieuw exclusief vloerkleed, door het mooie aanbod van Brokking worden overtuigd om in contact te komen met het bedrijf.

De directe doelgroep wordt in de eerste fase bereikt via tekstadvertenties op Google AdWords. De data die is verzameld aan de hand van de bezoekers en de converteerders, is achteraf gebruikt voor display-advertenties.

Dit heeft gezorgd voor een verdubbeling in branded search, dus een verdubbeling van merkbekendheid.

+85%
groei organisch verkeer
+579%
groei in productvragen en contactaanvragen
Case: regionaal de naamsbekendheid van Jordens Kunststoffen maximaliseren door YouTube

Marketingreview aanvragen

Haal het maximale uit jouw online strategie, vraag onze marketingreview aan!

Ja, ik wil een review

Gratis marketingreview