Case: lokaal adverteren voor meer bezoekers naar Woonboulevard Utrecht

Woonboulevard Utrecht, met meer dan 60 woonwinkels dé grootste woonboulevard van midden-Nederland. Je vindt er alles op het gebied van wonen.

De vraag

Woonboulevard Utrecht wil haar lokale bereik vergroten via online media. In het beginstadium werd er enkel gebruik gemaakt van offline uitingen, en zij zien het belang in van een goede online strategie. Hiermee willen ze meer bezoekers uit de regio naar Woonboulevard Utrecht trekken.

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden om ook lokaal te adverteren voor jouw bedrijf? Wil je innoveren en de juiste nieuwe bezoekers werven? Kom dan eens langs om de mogelijkheden te bespreken, de koffie staat klaar!

De oplossing

Facebook-advertenties verlenen zich uitstekend voor het maximaliseren van de naamsbekendheid (branding) in de regio waar het bedrijf actief is. Dankzij precieze targeting kunnen we de juiste doelgroep bereiken, die zich ook nog in de juiste regio bevinden. Daarnaast vergroten we de zichtbaarheid door ter ondersteuning ook Google Display advertenties in te zetten.

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden om ook lokaal te adverteren voor jouw bedrijf? Wil je innoveren en de juiste nieuwe bezoekers werven? Kom dan eens langs om de mogelijkheden te bespreken, de koffie staat klaar!

Het resultaat

Met de inzet van een minimaal budget is een grote stijging in het aantal nieuwe websitebezoekers gecreëerd. Aan de hand van de verschillende doelgroepen hebben wij de budgetten geoptimaliseerd en een balans gevonden tussen de verschillende kanalen.

+28%
meer nieuwe websitebezoekers
85%
meer paginaweergaven
Case: Google Ads inzetten voor meer groei onder MKB voor Klic App

Marketingreview aanvragen

Haal het maximale uit jouw online strategie, vraag onze marketingreview aan!

Ja, ik wil een review

Marketingreview