Volg ons
  • Cases
    Tile img
    OIDIO

    OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.

    Tile img
    Marie-Stella-Maris Foundation

    We moderniseerden de website met een frisse branding, verbeterde gebruikerservaring en WCAG AAA-standaard als doel. Het hoogtepunt is een nieuwe donatiepagina die de waarde van donaties duidelijk maakt en de conversie verhoogt.

    Er valt nog meer te ontdekken

    Succes kan in veel verschillende vormen voorkomen. Hoe het er voor jouw merk uitziet, ontdekken we samen.

    Bekijk alle cases
  • Diensten
  • Evenementen
    Elevate presents
    Kom langs bij onze stand

    Ontmoet ons bij de Webwinkel vakdagen 2025

    Elevate Live presents
    Marketing Automation

    AI event over automatiseringen binnen jouw marketingstrategie.

    Elevate Live presents:
    The Future of E-commerce Data

    Laat je meenemen in de wereld van e-commerce insights en datawarehousing

    Tile img
    Dutch Search Awards 2024
    Bekijk evenement
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact

Instagram als verkoopkanaal voor de Verrassend Makkelijk Box

Advertising
Branding
Data & Analytics
Strategie

Introductie

Deze paasactie was dé manier om hun Instagram een boost te geven, met natuurlijk uiteindelijk als doel: bereik creëren en conversies genereren.

Oplossing

De customer journey was ingericht om bereik te creëren. Een lokale Instagram-campagne gericht op look-a-like-doelgroepen rondom SPAR-vestigingen werd met behulp van Facebook samengesteld. Dit vloeide over in een engagement-campagne waar je je voorkeur kon geven voor de zoete of hartige box. Als slotstuk: een conversiegerichte campagne voor zoveel mogelijk reserveringen van Verrassend Makkelijk Boxen die in de winkel af konden worden gehaald.

Resultaten

De Verrassend Makkelijk Box is onder 160.000 potentiële klanten rondom SPAR-vestigingen onder de aandacht gebracht. We hebben 2,5% engagement weten te behalen en natuurlijk het uiteindelijke doel weten te bereiken: meer Verrassend Makkelijk Boxen verkopen.

Groei

+2,5% engagement
+160.000 potentiële klanten bereikt