


Benaderbaar
Naast conversies richten we ons op het aanbieden van gratis persoonlijke adviessessies om de drempel voor interactie te verlagen. Dit maakt gebruik van Cialdini’s wederkerigheidsprincipe. Door waarde direct te bieden, bouwen we vertrouwen op en vergroten we de kans op conversie. Dit zorgt ervoor dat zowel de website als de contactervaring toegankelijk aanvoelen.
Begrijpelijk
Om het merk te positioneren als meer dan alleen een (Shopify) webshop, hebben we een kennisbank toegevoegd in de vorm van een blog – speciaal ontwikkeld om inzichten en informatie op een toegankelijke en boeiende manier met bezoekers te delen. Dit versterkt de geloofwaardigheid van het merk en sluit aan bij Cialdini’s principe van autoriteit. Ellen Buis wordt hiermee gepositioneerd als een betrouwbare stem in de kunstwereld en wordt kunst begrijpelijker voor een breder publiek.
Persoonlijk
We kozen ervoor om een oog als visueel element te integreren in zowel het logo als het algehele ontwerp. Het symboliseert een andere manier van kijken naar kunst en nodigt kijkers uit om verder te kijken dan het voor de hand liggende. Daarnaast kozen we voor een handgeschreven lettertype om Ellen Buis’ persoonlijke touch te weerspiegelen en haar unieke persoonlijkheid door te laten schemeren in de merkidentiteit.


Hier wordt kunst bevrijd uit de traditionele grenzen en toegankelijk gemaakt voor alle liefhebbers van schoonheid en expressie. Vrij van complexiteit en exclusiviteit.
Ellen Buis
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf?
Neem contact op.
Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? We nodigen je graag uit bij ons op kantoor. Tijdens een kennismaking luisteren we naar jouw wensen en ambities, en denken we mee over de beste aanpak om die te realiseren. Vul het formulier in, dan nemen we snel contact met je op om samen de eerste stap te zetten.
Andere cases
View all cases
Kastenland
Kastenland is hét nieuwe merk voor maatwerk kasten, gericht op stijl, functionaliteit en perfectie tot in de kleinste details. Voor Kastenland hebben wij een compleet traject verzorgd: van de creatie van een onderscheidende merkidentiteit tot het ontwerpen, ontwikkelen en optimaliseren van een op maat gemaakte website.

Basket
Samen met HouseTMM en het team van Basket hebben we een platform ontwikkeld dat online shoppen voorgoed verandert. Met een gedeelde missie om het proces van ‘producten verzamelen en kopen’ eenvoudiger, leuker én slimmer te maken, ontwikkelden we een intuïtieve app waar gebruikers hun favoriete items van verschillende merken kunnen opslaan, delen én direct afrekenen – allemaal op één plek.