Volg ons

Instagram als verkoopkanaal voor de Verrassend Makkelijk Box

Introductie

Deze paasactie was dé manier om hun Instagram een boost te geven, met natuurlijk uiteindelijk als doel: bereik creëren en conversies genereren.

Oplossing

De customer journey was ingericht om bereik te creëren. Een lokale Instagram-campagne gericht op look-a-like-doelgroepen rondom SPAR-vestigingen werd met behulp van Facebook samengesteld. Dit vloeide over in een engagement-campagne waar je je voorkeur kon geven voor de zoete of hartige box. Als slotstuk: een conversiegerichte campagne voor zoveel mogelijk reserveringen van Verrassend Makkelijk Boxen die in de winkel af konden worden gehaald.

Resultaten

De Verrassend Makkelijk Box is onder 160.000 potentiële klanten rondom SPAR-vestigingen onder de aandacht gebracht. We hebben 2,5% engagement weten te behalen en natuurlijk het uiteindelijke doel weten te bereiken: meer Verrassend Makkelijk Boxen verkopen.

Groei

+2,5% engagement
+160.000 potentiële klanten bereikt

Similar cases

Lokaal adverteren voor meer bezoekers Woonboulevard Utrecht

Woonboulevard Utrecht

Woonboulevard Utrecht: met meer dan 60 woonwinkels de grootste woonboulevard van Midden-Nederland. Je vindt er alles op het gebied van wonen. Maar ze wil haar lokale bereik vergroten via online media.

DrDetoxBox, start-up met internationale ambities

DrDetoxBox

DrDetoxBox wilde hun sapkuren wereldwijd promoten met aandacht voor lokale trends en cultuurverschillen. Elevate ontwikkelde per land een op maat gemaakte growth-strategie, gebaseerd op diepgaand marktonderzoek en een cultuurgerichte aanpak.

Meer conversies door YouTube Advertising

Jordens

Jordens Kunststoffen is gespecialiseerd in kunststof kozijnen en levert daarnaast ook al meer dan 35 jaar andere kwaliteitsproducten zoals dakkapellen, schuifpuien, kozijnen, deuren en zonwering. Het bedrijf kent al een grote naamsbekendheid in de regio. Maar het kan altijd beter.