Volg ons

Nieuwe doelgroepen bereiken voor SOS Kinderdorpen

Introductie

Waar Elevate bij hielp? Het bereiken van nieuwe doelgroepen via social media. Dankzij deze samenwerking kregen nog meer kinderen de kans op een veilige en liefdevolle omgeving.

Oplossing

Aan de hand van een analyse van de data van SOS Kinderdorpen zijn 8 nieuwe doelgroepen vastgesteld en aangemaakt op Facebook. Deze zijn ingezet in de campagnes met verschillende visuals en verschillende teksten.

Resultaten

Het bepalen van de doelgroep is de eerste stap, maar het echte werk zit in het tonen van de juiste visuals en teksten bij de juiste doelgroep. Deze combinatie heeft ervoor gezorgd dat de verwachtingen werden overtroffen.

Results

+8 nieuwe doelgroepen bereikt
+200% conversies boven target

Similar cases

AI verhoogt CTR en optimaliseert advertentieprestaties voor Aaiko

Aaiko

Voor het Nederlandse modemerk Aaiko optimaliseerde we de producttitels in Google Shopping met behulp van Products AI van Producthero. Door titels beter af te stemmen op zoekgedrag, verbeterden we de zichtbaarheid en klikprestaties. Met deze data-gedreven aanpak helpen we modemerken zoals Aaiko om effectiever te concurreren en betere advertentieresultaten te behalen.

Drie maanden een audience based advertising-strategie

Cibit Academy

Cibit Academy versterkte hun positie als thought leader met een audience-based marketingstrategie gericht op langdurige betrokkenheid. Door datagedreven campagnes per opleiding en soft conversies werd de juiste doelgroep bereikt en betrokken gehouden.

Meer conversies door YouTube Advertising

Jordens

Jordens Kunststoffen is gespecialiseerd in kunststof kozijnen en levert daarnaast ook al meer dan 35 jaar andere kwaliteitsproducten zoals dakkapellen, schuifpuien, kozijnen, deuren en zonwering. Het bedrijf kent al een grote naamsbekendheid in de regio. Maar het kan altijd beter.