Hoe Elevate innoveert in het digital marketinglandschap
Het succes van Elevate Digital en AdCalls in twee ranglijsten van deze editie heeft volgens Elevate-oprichter Tamer Saglambilek alles te maken met het zelf ontwikkelde Customer Infinity-model. “Met dit model willen wij de volledige digital marketingindustrie innoveren.”
Innovatie.
Innoveren doet Tamer Saglambilek graag en het succesvolle resultaat daarvan is te zien: “We staan met beide bedrijven op een hoge positie omdat we een duidelijke aanpak hebben”, vertelt hij. “Vanuit onze kernwaarden innovatie, creativiteit en samenwerking helpen we bedrijven naar een hoger niveau – hiermee zetten wij de standaard.” Op basis van die kernwaarden is het Customer Infinity-model ontstaan. “Het model werkt als een ‘loop’ die je oneindig kunt uitvoeren. Door middel van kwantitatief en kwalitatief onderzoek leg je groeikansen bloot en met iedere ‘loop’ kom je dichter bij je klant.”
Samenwerking.
Het model heeft zich al bewezen met de oprichting van AdCalls, aldus Saglambilek. “Mijn compagnon Jeffrey Verhoek en ik vullen elkaar goed aan en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Op basis van het Customer Infinity-model heb ik samen met Jeffrey zes jaar geleden AdCalls opgericht. We ontdekten een kans om het rendement van alle telefonische contactmomenten in de klantreis te verhogen. AdCalls is pure innovatie. Het bedrijf is in Nederland al een aantal jaren marktleider en is inmiddels in zeventien landen actief. Daarnaast is in februari de compleet vernieuwde website live gegaan.”
Kennis delen.
“De Dutch Search Awards zijn nog zo’n mooi initiatief. Sinds 2016 organiseert Elevate Digital ‘de Oscars van de marketing’. Daarmee heeft Elevate Digital ook de standaard voor marketing-awardshows naar een hoger niveau getild. Van deelnemers en bezoekers horen wij dat we misschien wel hét beste evenement op marketinggebied neerzetten. De winnaars ervaren meteen dat ze benaderd worden door klanten met soortgelijke cases. We zijn er trots op dat we die impact maken.”
Het nieuwste project uit de koker van Elevate Digital is de Digital Marketing Academy. Saglambilek: “Dit is een opleidingsinstituut waar we de kennis van onze specialisten delen met nieuwe talenten, mensen die verdieping zoeken of mensen die hun digital marketingkennis een boost willen geven.” Bang om de concurrentie op te leiden is hij niet. “Ik geloof dat we elkaar op die manier alleen maar versterken. De markt is groot genoeg. Bedrijven kiezen ons om wie we zijn.”
Hij besluit: “We willen het Customer Infinity-model verspreiden, zodat andere bedrijven de methode ook kunnen omarmen. Het model realiseert groei bij onze klanten, maar ook bij onszelf. Een uitkomst is onze compleet vernieuwde website. Hier presenteren wij met trots wat we bereiken voor onszelf en voor de mooie merken met wie wij werken.”
Jouw business innoveren met Customer Infinity?
Vergelijkbare artikelen
Bekijk alle artikelenDe feestdagen zijn een aanleiding om niet alleen je dierbare vrienden en familie te bedanken, maar juist ook je samenwerkingspartners. LinkedIn biedt een nieuwe mogelijkheid die hier perfect op inspeelt. Grote bedrijven kunnen nu hun conversie verhogen door corporate gifting campagnes, zodat jouw B2B-doelgroep zijn of haar partners kan bedanken voor weer een jaar vol mooie projecten en samenwerkingen. In deze blog lees je de voordelen van corporate gifting en waarom je dit als bedrijf in wil zetten.
In deze 3 delige SEO-serie gaan we in op het belang van SEO met betrekking tot verschillende online platformen en marketingtools. Deze week hebben we het over: SEO en YouTube! Hoe draagt SEO op dit kanaal bij aan een betere vindbaarheid en wat zijn de best practices om succesvol te zijn? Welke strategie is het beste en hoe optimaliseer ik mijn video’s? Al jouw brandende YouTube SEO vragen beantwoorden wij in deze blog!