Volg ons
  • Cases
    Tile img
    OIDIO

    OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.

    Tile img
    Marie-Stella-Maris Foundation

    We moderniseerden de website met een frisse branding, verbeterde gebruikerservaring en WCAG AAA-standaard als doel. Het hoogtepunt is een nieuwe donatiepagina die de waarde van donaties duidelijk maakt en de conversie verhoogt.

    Er valt nog meer te ontdekken

    Succes kan in veel verschillende vormen voorkomen. Hoe het er voor jouw merk uitziet, ontdekken we samen.

    Bekijk alle cases
  • Diensten
  • Evenementen
    Elevate presents
    Kom langs bij onze stand

    Ontmoet ons bij de Webwinkel vakdagen 2025

    Elevate Live presents
    Marketing Automation

    AI event over automatiseringen binnen jouw marketingstrategie.

    Elevate Live presents:
    The Future of E-commerce Data

    Laat je meenemen in de wereld van e-commerce insights en datawarehousing

    Tile img
    Dutch Search Awards 2024
    Bekijk evenement
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact

Google Ads voor meer groei onder MKB voor Klic App

Advertising
Home

Introductie

Ga je machinaal graven? Dan moet je een klic-melding doen. Dit kan eenvoudig en snel via Klic App, zij regelen de aanvraag bij het Kadaster. GoConnectIT verzorgt deze aanvragen al voor grote bedrijven: zo’n 40% van de markt. Met Klic App willen zij ook de kleinere bedrijven en particulieren bereiken die een klic-melding moeten doen bij het Kadaster. Elevate hielp daarbij.

Visit website

Oplossing

In een kleine en competitieve markt is online marketing voor Klic App de oplossing. We zijn van start gegaan met het opzetten van creatieve Google Ads-campagnes. We hebben onze campagnes specifiek gericht op de doelgroepen die ‘vergeten’ worden door de concurrentie. Daarnaast hebben we een awareness-campagne opgezet om meer bekendheid te geven aan de verplichte klic-melding, onder andere door de inzet van Google Display.

Resultaat

Met de inzet van een minimaal mediabudget en een strategische campagne-insteek hebben we het eerste doel van 10.000 conversies binnen 4 maanden behaald. Te danken aan de Google-campagnes, maar ook aan de excellente aftercare van Klic App. De positie van de advertenties in Google is in deze korte periode van 2 naar 1,2 gestegen.

Cijfers

+400% meer conversies per maand
+1,2 huidige zoekmachinepositie

Similar cases

View all cases
Google Ads voor meer groei onder MKB voor Klic App

Klic App

Om kleinere bedrijven en particulieren te bereiken in een markt die wordt gedomineerd door grote spelers, gebruikte Klic App een gerichte Google Ads-strategie. Deze aanpak maakte het mogelijk om efficiënt te concurreren en de juiste doelgroep te bereiken met beperkte middelen.

Google Ads voor meer groei onder MKB voor Klic App

Klic App

Om kleinere bedrijven en particulieren te bereiken in een markt die wordt gedomineerd door grote spelers, gebruikte Klic App een gerichte Google Ads-strategie. Deze aanpak maakte het mogelijk om efficiënt te concurreren en de juiste doelgroep te bereiken met beperkte middelen.

Google Ads voor meer groei onder MKB voor Klic App

Klic App

Om kleinere bedrijven en particulieren te bereiken in een markt die wordt gedomineerd door grote spelers, gebruikte Klic App een gerichte Google Ads-strategie. Deze aanpak maakte het mogelijk om efficiënt te concurreren en de juiste doelgroep te bereiken met beperkte middelen.