Volg ons

B2C-strategie voor B2B-platform OIDIO

Introductie

Jouw content in een paar stappen als audio aanbieden? Jouw lezers worden luisteraars met de technologie van OIDIO. Een waardevolle aanvulling voor de momenten waarop lezen niet mogelijk is. Ondersteund door het stimuleringsfonds voor journalistiek is er een internationale B2C-strategie uitgerold om de interesse te meten en de best passende doelgroep te achterhalen.

B2C strategie voor B2B

Oplossing

Om de B2B-markt succesvol te betreden hebben wij vanuit Elevate een programmatic display-campagne uitgerold om zo de interesse te wekken van potentiële gebruikers. Hieruit is een doelgroeprapport gemaakt, waarmee we de potentiële klanten kunnen activeren. De targeting heeft uiterst gericht plaatsgevonden op contentplatformen die binnen het profiel passen van de gewenste klanten van OIDIO.

Resultaat

Uitzonderlijk hoge doorklikratio’s kenmerken het succes van de branding-campagne. 9 miljoen getargete gebruikers in Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Spanje en Zuid-Amerika. Er is zowel een Engelstalige als een Spaanstalige campagne uitgerold met een gemiddelde CTR van 1,38%.

Cijfers

+9.136.880 gebruikers
+1,38% CTR

Similar cases

View all cases
Nieuwe website voor ALT Technologies

ALT Technologies

ALT Technologies kreeg een moderne, op maat gemaakte website met een strak design dat aansluit bij hun visie. De site is gebouwd op een gebruiksvriendelijk WordPress-CMS, wat zorgt voor optimale functionaliteit en een unieke uitstraling.

AI verhoogt CTR en optimaliseert advertentieprestaties voor Aaiko

Aaiko

Voor het Nederlandse modemerk Aaiko optimaliseerde we de producttitels in Google Shopping met behulp van Products AI van Producthero. Door titels beter af te stemmen op zoekgedrag, verbeterden we de zichtbaarheid en klikprestaties. Met deze data-gedreven aanpak helpen we modemerken zoals Aaiko om effectiever te concurreren en betere advertentieresultaten te behalen.

Een innovatief nieuw design voor Mijn Financier.nl

Mijn Financier.nl

Mijn Financier herpositioneerde hun merk met een vernieuwde website die missie en visie helder vertaalt. Met een innovatief design, duidelijke structuur en conversiegerichte aanpak biedt de site een persoonlijke en functionele ervaring.