
B2C strategie voor B2B
Oplossing
Om de B2B-markt succesvol te betreden hebben wij vanuit Elevate een programmatic display-campagne uitgerold om zo de interesse te wekken van potentiële gebruikers. Hieruit is een doelgroeprapport gemaakt, waarmee we de potentiële klanten kunnen activeren. De targeting heeft uiterst gericht plaatsgevonden op contentplatformen die binnen het profiel passen van de gewenste klanten van OIDIO.
Resultaat
Uitzonderlijk hoge doorklikratio’s kenmerken het succes van de branding-campagne. 9 miljoen getargete gebruikers in Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Spanje en Zuid-Amerika. Er is zowel een Engelstalige als een Spaanstalige campagne uitgerold met een gemiddelde CTR van 1,38%.
Cijfers
Similar cases
View all cases
Aaiko
Voor het Nederlandse modemerk Aaiko optimaliseerde we de producttitels in Google Shopping met behulp van Products AI van Producthero. Door titels beter af te stemmen op zoekgedrag, verbeterden we de zichtbaarheid en klikprestaties. Met deze data-gedreven aanpak helpen we modemerken zoals Aaiko om effectiever te concurreren en betere advertentieresultaten te behalen.