Volg ons
  • Cases
    Tile img
    OIDIO

    OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.

    Tile img
    Marie-Stella-Maris Foundation

    We moderniseerden de website met een frisse branding, verbeterde gebruikerservaring en WCAG AAA-standaard als doel. Het hoogtepunt is een nieuwe donatiepagina die de waarde van donaties duidelijk maakt en de conversie verhoogt.

    Er valt nog meer te ontdekken

    Succes kan in veel verschillende vormen voorkomen. Hoe het er voor jouw merk uitziet, ontdekken we samen.

    Bekijk alle cases
  • Diensten
  • Evenementen
    Elevate presents
    Kom langs bij onze stand

    Ontmoet ons bij de Webwinkel vakdagen 2025

    Elevate Live presents
    Marketing Automation

    AI event over automatiseringen binnen jouw marketingstrategie.

    Elevate Live presents:
    The Future of E-commerce Data

    Laat je meenemen in de wereld van e-commerce insights en datawarehousing

    Tile img
    Dutch Search Awards 2024
    Bekijk evenement
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact

B2C-strategie voor B2B-platform OIDIO

Advertising
Strategie

Introductie

Jouw content in een paar stappen als audio aanbieden? Jouw lezers worden luisteraars met de technologie van OIDIO. Een waardevolle aanvulling voor de momenten waarop lezen niet mogelijk is. Ondersteund door het stimuleringsfonds voor journalistiek is er een internationale B2C-strategie uitgerold om de interesse te meten en de best passende doelgroep te achterhalen.

B2C strategie voor B2B

Oplossing

Om de B2B-markt succesvol te betreden hebben wij vanuit Elevate een programmatic display-campagne uitgerold om zo de interesse te wekken van potentiƫle gebruikers. Hieruit is een doelgroeprapport gemaakt, waarmee we de potentiƫle klanten kunnen activeren. De targeting heeft uiterst gericht plaatsgevonden op contentplatformen die binnen het profiel passen van de gewenste klanten van OIDIO.

Resultaat

Uitzonderlijk hoge doorklikratio’s kenmerken het succes van de branding-campagne. 9 miljoen getargete gebruikers in Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Spanje en Zuid-Amerika. Er is zowel een Engelstalige als een Spaanstalige campagne uitgerold met een gemiddelde CTR van 1,38%.

Cijfers

+9.136.880 gebruikers
+1,38% CTR

Similar cases

View all cases
B2C-strategie voor B2B-platform OIDIO

OIDIO

OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.

B2C-strategie voor B2B-platform OIDIO

OIDIO

OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.

B2C-strategie voor B2B-platform OIDIO

OIDIO

OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.