Bel ons
+31 (0)30 7400 999
Volg ons
  • Cases
    Tile img
    OIDIO

    OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.

    Tile img
    Marie-Stella-Maris Foundation

    We moderniseerden de website met een frisse branding, verbeterde gebruikerservaring en WCAG AAA-standaard als doel. Het hoogtepunt is een nieuwe donatiepagina die de waarde van donaties duidelijk maakt en de conversie verhoogt.

    Er valt nog meer te ontdekken

    Succes kan in veel verschillende vormen voorkomen. Hoe het er voor jouw merk uitziet, ontdekken we samen.

    Bekijk alle cases
  • Diensten
  • Evenementen
    Elevate presents
    Kom langs bij onze stand

    Ontmoet ons bij de Webwinkel vakdagen 2025

    Elevate Live presents
    Marketing Automation

    AI event over automatiseringen binnen jouw marketingstrategie.

    Elevate Live presents:
    The Future of E-commerce Data

    Laat je meenemen in de wereld van e-commerce insights en datawarehousing

    Tile img
    Dutch Search Awards 2024
    Bekijk evenement
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact

Een innovatief nieuw design voor Mijn Financier.nl

CRO
Website/webshop

Introductie

Mijn Financier heeft het afgelopen jaar veel tijd en energie gestoken in de herpositionering van haar merk. Belangrijk onderdeel daarvan was een totaal nieuwe website. Een persoonlijke website die leidt tot minstens 200% meer contactaanvragen. Mijn Financier heeft hun missie, visie en positionering aangescherpt en wil dit doorvertalen naar de website.

MijnFinancier.nl

Innovatief website design

Oplossing

We hebben gebruik gemaakt van een duidelijke sitestructuur, korte teksten met duidelijke beloften, reviews en nieuwe fotografie. De mogelijkheden om direct contact te leggen zijn altijd toegankelijk voor de websitebezoekers. Met deze persoonlijke en gebruiksvriendelijke ervaring zetten we zoveel mogelijk bezoekers aan tot het opnemen van contact. Daarnaast meten we met nieuwe technieken hoeveel van deze bezoekers daadwerkelijk converteren.

Resultaat

Er worden zes keer meer online aanvragen ingevuld voor interesse in hypotheken of leningen. Ook blijven mensen gemiddeld langer op de website. Dit alles heeft te maken met een duidelijke sitestructuur en het verbeterde gebruiksgemak.

Cijfers

+600% contactaanvragen
+65% meer engagement

Similar cases

View all cases
Een innovatief nieuw design voor Mijn Financier.nl

Mijn Financier.nl

Mijn Financier herpositioneerde hun merk met een vernieuwde website die missie en visie helder vertaalt. Met een innovatief design, duidelijke structuur en conversiegerichte aanpak biedt de site een persoonlijke en functionele ervaring.

Een innovatief nieuw design voor Mijn Financier.nl

Mijn Financier.nl

Mijn Financier herpositioneerde hun merk met een vernieuwde website die missie en visie helder vertaalt. Met een innovatief design, duidelijke structuur en conversiegerichte aanpak biedt de site een persoonlijke en functionele ervaring.

Een innovatief nieuw design voor Mijn Financier.nl

Mijn Financier.nl

Mijn Financier herpositioneerde hun merk met een vernieuwde website die missie en visie helder vertaalt. Met een innovatief design, duidelijke structuur en conversiegerichte aanpak biedt de site een persoonlijke en functionele ervaring.