Volg ons

Transacties en omzet stijgen met 300% voor kledinglabel Jane Lushka

Introductie

De ondernemende zussen weten feilloos hoe de 21ste eeuwse vrouw over straat wil: stijlvol, tijdloos en met een vleugje extravagantie. Dit zie je terug in de moeiteloos chique ontwerpen met speelse patronen en prints – en heel belangrijk: gemaakt van feel-good fabrics. Het kledinglabel groeit enorm in populariteit, maar de dames waren op zoek naar nog meer bereik over verschillende landen en een toename van conversies in hun eigen webshop. Na een maand kwamen de resultaten al boven het target uit dat we samen gesteld hadden. De geweldige resultaten die we gerealiseerd hebben zijn mede te danken aan de succesvolle inspanningen van Colourcake. Hun team van creatievelingen houdt zich bezig met de branding en het creëren van content voor dit unieke merk.

Oplossing

Internationaliseren staat hoog op de agenda voor Jane Lushka, daarom zijn we van start gegaan om schaalbare internationale campagnes op te zetten voor de search- en shopping-campagnes. We hebben intelligente feedoptimalisaties doorgevoerd via Channable. Daarnaast hebben we de feed uitgebreid o.a. door het optimaliseren van de producttitels voor een optimale zichtbaarheid in Google Shopping. Gecombineerd met de juiste biedstrategie hebben we de eerste maand voor Jane Lushka boven verwachting gepresteerd. De volgende stap is het uitbreiden naar verschillende landen in Europa.

Resultaten

Zoals we al aangaven: de resultaten na slechts één maand overstegen de verwachtingen. Door de internationale search- en shopping-campagnes is het aantal bezoeken aan de Jane Lushka-webshop verdrievoudigd. Daarnaast zagen we een stijging van bijna 300% in aantal transacties en omzet. En dat allemaal tegen een verbeterde ROAS, die gestegen is van 555% naar 835%.

Groei

+300% aantal transacties
+548% omzet
+151% ROAS

Similar cases

Een samenwerking die verder gaat dan de oppervlakte ROAN

ROAN

Roan Interior Design kreeg een vernieuwde merkidentiteit die hun moderne, warme en luxe aanpak benadrukt, met natuurlijke materialen, een ingetogen kleurpalet en een focus op kwaliteit. De strategische branding positioneert ROAN als dé partner voor stressvrije interieurprojecten en biedt klanten een consistente en professionele merkbeleving.

AI verhoogt CTR en optimaliseert advertentieprestaties voor Aaiko

Aaiko

Voor het Nederlandse modemerk Aaiko optimaliseerde we de producttitels in Google Shopping met behulp van Products AI van Producthero. Door titels beter af te stemmen op zoekgedrag, verbeterden we de zichtbaarheid en klikprestaties. Met deze data-gedreven aanpak helpen we modemerken zoals Aaiko om effectiever te concurreren en betere advertentieresultaten te behalen.

Conversies en merkbekendheid voor Susan Bijl

Susan Bijl

Je bent ze vast wel eens tegengekomen op straat: de eco-vriendelijke ripstop nylon-tassen van Susan Bijl. Ze hebben een heel herkenbaar minimalistisch design én veroveren langzamerhand de Nederlandse en buitenlandse straten.