
Oplossing
Internationaliseren staat hoog op de agenda voor Jane Lushka, daarom zijn we van start gegaan om schaalbare internationale campagnes op te zetten voor de search- en shopping-campagnes. We hebben intelligente feedoptimalisaties doorgevoerd via Channable. Daarnaast hebben we de feed uitgebreid o.a. door het optimaliseren van de producttitels voor een optimale zichtbaarheid in Google Shopping. Gecombineerd met de juiste biedstrategie hebben we de eerste maand voor Jane Lushka boven verwachting gepresteerd. De volgende stap is het uitbreiden naar verschillende landen in Europa.
Resultaten
Zoals we al aangaven: de resultaten na slechts één maand overstegen de verwachtingen. Door de internationale search- en shopping-campagnes is het aantal bezoeken aan de Jane Lushka-webshop verdrievoudigd. Daarnaast zagen we een stijging van bijna 300% in aantal transacties en omzet. En dat allemaal tegen een verbeterde ROAS, die gestegen is van 555% naar 835%.
Groei
Similar cases

ROAN
Roan Interior Design kreeg een vernieuwde merkidentiteit die hun moderne, warme en luxe aanpak benadrukt, met natuurlijke materialen, een ingetogen kleurpalet en een focus op kwaliteit. De strategische branding positioneert ROAN als dé partner voor stressvrije interieurprojecten en biedt klanten een consistente en professionele merkbeleving.

Aaiko
Voor het Nederlandse modemerk Aaiko optimaliseerde we de producttitels in Google Shopping met behulp van Products AI van Producthero. Door titels beter af te stemmen op zoekgedrag, verbeterden we de zichtbaarheid en klikprestaties. Met deze data-gedreven aanpak helpen we modemerken zoals Aaiko om effectiever te concurreren en betere advertentieresultaten te behalen.