Bel ons
+31 (0)30 7400 999
Volg ons
  • Cases
    Tile img
    OIDIO

    OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.

    Tile img
    Marie-Stella-Maris Foundation

    We moderniseerden de website met een frisse branding, verbeterde gebruikerservaring en WCAG AAA-standaard als doel. Het hoogtepunt is een nieuwe donatiepagina die de waarde van donaties duidelijk maakt en de conversie verhoogt.

    Er valt nog meer te ontdekken

    Succes kan in veel verschillende vormen voorkomen. Hoe het er voor jouw merk uitziet, ontdekken we samen.

    Bekijk alle cases
  • Diensten
  • Evenementen
    Elevate presents
    Kom langs bij onze stand

    Ontmoet ons bij de Webwinkel vakdagen 2025

    Elevate Live presents
    Marketing Automation

    AI event over automatiseringen binnen jouw marketingstrategie.

    Elevate Live presents:
    The Future of E-commerce Data

    Laat je meenemen in de wereld van e-commerce insights en datawarehousing

    Tile img
    Dutch Search Awards 2024
    Bekijk evenement
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact

DrDetoxBox, start-up met internationale ambities

Advertising
Strategie

Introductie

DrDetoxBox helpt je bij een stuk bewustwording, een uitgebalanceerd dieet en mentale rust. Aan de hand van verschillende sapkuren ben je een stuk dichter bij het bereiken van jouw persoonlijke doelen. De start-up heeft sterke internationale ambities en was op zoek naar de juiste partner voor een internationale growth-strategie. Elevate helpt deze ambities waar te maken.

Internationale growth-strategie

Oplossing

Voor DrDetoxBox hebben we een aparte strategie toegepast per land en cultuur. We hebben gekeken naar wat er in een land speelt. Daarbij hebben we specifiek gekeken op het gebied van ‘detoxen’. In Nederland is het fenomeen detoxen al een stuk bekender dan bijvoorbeeld Frankrijk en Luxemburg. Het is daarom belangrijk om te kijken naar de trends per land – in de vorm van een marktonderzoek – om hier een juiste strategie toe te kunnen passen.

Resultaat

Door de juiste strategie toe te passen is binnen een maand een campagne met een positieve ROI gelanceerd. In de eerste twee maanden hebben we een verdubbeling van de omzet gerealiseerd. Hierdoor kregen we de mogelijkheid de campagnes meteen uit te rollen naar andere landen, waarbij de campagnes in Frankrijk en Luxemburg inmiddels ook live staan.

Cijfers

+500% omzetgroei
+5 maanden
+5 landen

Similar cases

View all cases
Nieuwe website voor ALT Technologies

ALT Technologies

ALT Technologies kreeg een moderne, op maat gemaakte website met een strak design dat aansluit bij hun visie. De site is gebouwd op een gebruiksvriendelijk WordPress-CMS, wat zorgt voor optimale functionaliteit en een unieke uitstraling.

Clean Water for Everyone met de Marie-Stella-Maris Foundation

Marie-Stella-Maris Foundation

We moderniseerden de website met een frisse branding, verbeterde gebruikerservaring en WCAG AAA-standaard als doel. Het hoogtepunt is een nieuwe donatiepagina die de waarde van donaties duidelijk maakt en de conversie verhoogt.

B2C-strategie voor B2B-platform OIDIO

OIDIO

OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.