Bel ons
+31 (0)30 7400 999
Volg ons
AI verhoogt CTR en optimaliseert advertentieprestaties voor Aaiko

Aaiko

Voor het Nederlandse modemerk Aaiko optimaliseerde we de producttitels in Google Shopping met behulp van Products AI van Producthero. Door titels beter af te stemmen op zoekgedrag, verbeterden we de zichtbaarheid en klikprestaties. Met deze data-gedreven aanpak helpen we modemerken zoals Aaiko om effectiever te concurreren en betere advertentieresultaten te behalen.

Conversies en merkbekendheid voor Susan Bijl

Susan Bijl

Je bent ze vast wel eens tegengekomen op straat: de eco-vriendelijke ripstop nylon-tassen van Susan Bijl. Ze hebben een heel herkenbaar minimalistisch design én veroveren langzamerhand de Nederlandse en buitenlandse straten.

Transacties en omzet stijgen met 300% voor kledinglabel Jane Lushka

Jane Lushka

Transacties en omzet stijgen met 300% voor kledinglabel Jane Lushka Het leest als een goed verhaal. De zussen Jane & Lushka die in 2005 een kledingwinkel begonnen met een eigen ontworpen collectie met toen nog enkel jurkjes. We zijn 15 jaar verder en de stijlvolle kledingstukken én 500 verkooppunten door Europa zijn het bewijs dat Jane en Lushka het één en ander afweten van mode én business.

101% uplift via Pip Studio webshop

Pip Studio

‘Happy Products for Happy People’. De producten van Pip Studio Amsterdam toveren gegarandeerd een glimlach op je gezicht. Het internationale merk, bekend van haar uitgesproken designs en servies, is bij veel liefhebbers thuis te vinden in Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, België en Frankrijk. Maar om te groeien was het noodzakelijk om tot een verbeterde winstmarge te komen. Pip Studio Amsterdam schakelde Elevate in om haar groeiambities meer dan waar te maken.

62% omzetstijging bij fashionmerk Aaiko

Aaiko

Aaiko, opgericht in 2006, richt zich op de hardwerkende powerwoman met een unieke stijl tussen business en casual. Door een duurzame full-funnel groeistrategie te implementeren en een datagedreven aanpak te hanteren, heeft het merk een indrukwekkende omzetgroei van 62% gerealiseerd.

Instagram als verkoopkanaal voor de Verrassend Makkelijk Box

SPAR

Van Zimbabwe tot Qatar, of gewoon bij jou om de hoek. Met 13.000 winkels in 48 landen is SPAR één van de grootste food-retailers ter wereld. SPAR geniet wereldwijde bekendheid, maar wil diezelfde bekendheid ook graag doortrekken naar Instagram.

Nieuwe doelgroepen bereiken voor SOS Kinderdorpen

SOS Kinderdorpen

SOS Kinderdorpen versterkt en creëert families voor kinderen zonder familie of veilig thuis. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot zelfstandige volwassenen die verantwoordelijkheid nemen voor zichzelf en anderen.

Lokaal adverteren voor meer bezoekers Woonboulevard Utrecht

Woonboulevard Utrecht

Woonboulevard Utrecht: met meer dan 60 woonwinkels de grootste woonboulevard van Midden-Nederland. Je vindt er alles op het gebied van wonen. Maar ze wil haar lokale bereik vergroten via online media.

B2C-strategie voor B2B-platform OIDIO

OIDIO

OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.

DrDetoxBox, start-up met internationale ambities

DrDetoxBox

DrDetoxBox wilde hun sapkuren wereldwijd promoten met aandacht voor lokale trends en cultuurverschillen. Elevate ontwikkelde per land een op maat gemaakte growth-strategie, gebaseerd op diepgaand marktonderzoek en een cultuurgerichte aanpak.

Van online tot offline conversies voor Vloerkledenspecialist

Brokking Vloerkledenspecialist

Brokking Vloerkledenspecialist kreeg een nieuwe website die zoekende klanten in de oriëntatiefase overtuigt om de showroom te bezoeken. Met een klantgerichte aanpak verbindt de site moeiteloos online en offline groei.

Drie maanden een audience based advertising-strategie

Cibit Academy

Cibit Academy versterkte hun positie als thought leader met een audience-based marketingstrategie gericht op langdurige betrokkenheid. Door datagedreven campagnes per opleiding en soft conversies werd de juiste doelgroep bereikt en betrokken gehouden.

Google Ads voor meer groei onder MKB voor Klic App

Klic App

Om kleinere bedrijven en particulieren te bereiken in een markt die wordt gedomineerd door grote spelers, gebruikte Klic App een gerichte Google Ads-strategie. Deze aanpak maakte het mogelijk om efficiënt te concurreren en de juiste doelgroep te bereiken met beperkte middelen.

Onze Klanten

Wij verbinden teams. Een zo hoog mogelijk resultaat behalen, dat doe je niet alleen.

Neem contact op
Logo
Logo
Logo
Logo