Volg ons

Google Ads voor meer groei onder MKB voor Klic App

Introductie

Ga je machinaal graven? Dan moet je een klic-melding doen. Dit kan eenvoudig en snel via Klic App, zij regelen de aanvraag bij het Kadaster. GoConnectIT verzorgt deze aanvragen al voor grote bedrijven: zo’n 40% van de markt. Met Klic App willen zij ook de kleinere bedrijven en particulieren bereiken die een klic-melding moeten doen bij het Kadaster. Elevate hielp daarbij.

Visit website

Oplossing

In een kleine en competitieve markt is online marketing voor Klic App de oplossing. We zijn van start gegaan met het opzetten van creatieve Google Ads-campagnes. We hebben onze campagnes specifiek gericht op de doelgroepen die ‘vergeten’ worden door de concurrentie. Daarnaast hebben we een awareness-campagne opgezet om meer bekendheid te geven aan de verplichte klic-melding, onder andere door de inzet van Google Display.

Resultaat

Met de inzet van een minimaal mediabudget en een strategische campagne-insteek hebben we het eerste doel van 10.000 conversies binnen 4 maanden behaald. Te danken aan de Google-campagnes, maar ook aan de excellente aftercare van Klic App. De positie van de advertenties in Google is in deze korte periode van 2 naar 1,2 gestegen.

Cijfers

+400% meer conversies per maand
+1,2 huidige zoekmachinepositie

Similar cases

View all cases
AI verhoogt CTR en optimaliseert advertentieprestaties voor Aaiko

Aaiko

Voor het Nederlandse modemerk Aaiko optimaliseerde we de producttitels in Google Shopping met behulp van Products AI van Producthero. Door titels beter af te stemmen op zoekgedrag, verbeterden we de zichtbaarheid en klikprestaties. Met deze data-gedreven aanpak helpen we modemerken zoals Aaiko om effectiever te concurreren en betere advertentieresultaten te behalen.

DrDetoxBox, start-up met internationale ambities

DrDetoxBox

DrDetoxBox wilde hun sapkuren wereldwijd promoten met aandacht voor lokale trends en cultuurverschillen. Elevate ontwikkelde per land een op maat gemaakte growth-strategie, gebaseerd op diepgaand marktonderzoek en een cultuurgerichte aanpak.

B2C-strategie voor B2B-platform OIDIO

OIDIO

OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.