
Oplossing
In een kleine en competitieve markt is online marketing voor Klic App de oplossing. We zijn van start gegaan met het opzetten van creatieve Google Ads-campagnes. We hebben onze campagnes specifiek gericht op de doelgroepen die ‘vergeten’ worden door de concurrentie. Daarnaast hebben we een awareness-campagne opgezet om meer bekendheid te geven aan de verplichte klic-melding, onder andere door de inzet van Google Display.
Resultaat
Met de inzet van een minimaal mediabudget en een strategische campagne-insteek hebben we het eerste doel van 10.000 conversies binnen 4 maanden behaald. Te danken aan de Google-campagnes, maar ook aan de excellente aftercare van Klic App. De positie van de advertenties in Google is in deze korte periode van 2 naar 1,2 gestegen.
Cijfers
Similar cases
View all cases
Aaiko
Voor het Nederlandse modemerk Aaiko optimaliseerde we de producttitels in Google Shopping met behulp van Products AI van Producthero. Door titels beter af te stemmen op zoekgedrag, verbeterden we de zichtbaarheid en klikprestaties. Met deze data-gedreven aanpak helpen we modemerken zoals Aaiko om effectiever te concurreren en betere advertentieresultaten te behalen.