Volg ons
  • Cases
    Tile img
    OIDIO

    OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.

    Tile img
    Marie-Stella-Maris Foundation

    We moderniseerden de website met een frisse branding, verbeterde gebruikerservaring en WCAG AAA-standaard als doel. Het hoogtepunt is een nieuwe donatiepagina die de waarde van donaties duidelijk maakt en de conversie verhoogt.

    Er valt nog meer te ontdekken

    Succes kan in veel verschillende vormen voorkomen. Hoe het er voor jouw merk uitziet, ontdekken we samen.

    Bekijk alle cases
  • Diensten
  • Evenementen
    Elevate presents
    Kom langs bij onze stand

    Ontmoet ons bij de Webwinkel vakdagen 2025

    Elevate Live presents
    Marketing Automation

    AI event over automatiseringen binnen jouw marketingstrategie.

    Elevate Live presents:
    The Future of E-commerce Data

    Laat je meenemen in de wereld van e-commerce insights en datawarehousing

    Tile img
    Dutch Search Awards 2024
    Bekijk evenement
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact

Transacties en omzet stijgen met 300% voor kledinglabel Jane Lushka

Advertising
E-commerce
Website/webshop

Introductie

De ondernemende zussen weten feilloos hoe de 21ste eeuwse vrouw over straat wil: stijlvol, tijdloos en met een vleugje extravagantie. Dit zie je terug in de moeiteloos chique ontwerpen met speelse patronen en prints – en heel belangrijk: gemaakt van feel-good fabrics. Het kledinglabel groeit enorm in populariteit, maar de dames waren op zoek naar nog meer bereik over verschillende landen en een toename van conversies in hun eigen webshop. Na een maand kwamen de resultaten al boven het target uit dat we samen gesteld hadden. De geweldige resultaten die we gerealiseerd hebben zijn mede te danken aan de succesvolle inspanningen van Colourcake. Hun team van creatievelingen houdt zich bezig met de branding en het creëren van content voor dit unieke merk.

Oplossing

Internationaliseren staat hoog op de agenda voor Jane Lushka, daarom zijn we van start gegaan om schaalbare internationale campagnes op te zetten voor de search- en shopping-campagnes. We hebben intelligente feedoptimalisaties doorgevoerd via Channable. Daarnaast hebben we de feed uitgebreid o.a. door het optimaliseren van de producttitels voor een optimale zichtbaarheid in Google Shopping. Gecombineerd met de juiste biedstrategie hebben we de eerste maand voor Jane Lushka boven verwachting gepresteerd. De volgende stap is het uitbreiden naar verschillende landen in Europa.

Resultaten

Zoals we al aangaven: de resultaten na slechts één maand overstegen de verwachtingen. Door de internationale search- en shopping-campagnes is het aantal bezoeken aan de Jane Lushka-webshop verdrievoudigd. Daarnaast zagen we een stijging van bijna 300% in aantal transacties en omzet. En dat allemaal tegen een verbeterde ROAS, die gestegen is van 555% naar 835%.

Groei

+300% aantal transacties
+548% omzet
+151% ROAS