
Oplossing
We hebben een kick-start gemaakt met CRO– en UI-optimalisaties: de product- en categoriepagina’s zijn in een nieuw jasje gestoken. Vervolgens zijn we verder gegaan met automatisering van SEA-campagnes, inzet van responsive display ads, campagnegespecificeerde bidmanagement én natuurlijk mooie campagnes voor Black Friday.
Resultaten
Door onze CRO-optimalisaties via verschillende A/B-testen is de conversieratio met 37% verbeterd. De campagnes zijn opnieuw gestructureerd en dit heeft tot een recordomzet geleid, onder andere tijdens Black Friday, met 56% meer conversies ten opzichte van het vorige jaar en 33% stijging in de gemiddelde orderwaardes. Happy marketing, happy Pip, happy Elevate.
Cijfers
Similar cases

Jane Lushka
Transacties en omzet stijgen met 300% voor kledinglabel Jane Lushka Het leest als een goed verhaal. De zussen Jane & Lushka die in 2005 een kledingwinkel begonnen met een eigen ontworpen collectie met toen nog enkel jurkjes. We zijn 15 jaar verder en de stijlvolle kledingstukken én 500 verkooppunten door Europa zijn het bewijs dat Jane en Lushka het één en ander afweten van mode én business.

Aaiko
Voor het Nederlandse modemerk Aaiko optimaliseerde we de producttitels in Google Shopping met behulp van Products AI van Producthero. Door titels beter af te stemmen op zoekgedrag, verbeterden we de zichtbaarheid en klikprestaties. Met deze data-gedreven aanpak helpen we modemerken zoals Aaiko om effectiever te concurreren en betere advertentieresultaten te behalen.