Volg ons
  • Cases
    Tile img
    OIDIO

    OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.

    Tile img
    Marie-Stella-Maris Foundation

    We moderniseerden de website met een frisse branding, verbeterde gebruikerservaring en WCAG AAA-standaard als doel. Het hoogtepunt is een nieuwe donatiepagina die de waarde van donaties duidelijk maakt en de conversie verhoogt.

    Er valt nog meer te ontdekken

    Succes kan in veel verschillende vormen voorkomen. Hoe het er voor jouw merk uitziet, ontdekken we samen.

    Bekijk alle cases
  • Diensten
  • Evenementen
    Elevate presents
    Kom langs bij onze stand

    Ontmoet ons bij de Webwinkel vakdagen 2025

    Elevate Live presents
    Marketing Automation

    AI event over automatiseringen binnen jouw marketingstrategie.

    Elevate Live presents:
    The Future of E-commerce Data

    Laat je meenemen in de wereld van e-commerce insights en datawarehousing

    Tile img
    Dutch Search Awards 2024
    Bekijk evenement
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact

101% uplift via Pip Studio webshop

Advertising
Branding
CRO

Introductie

We hebben een kick-start gemaakt met CRO– en UI-optimalisaties: de product- en categoriepagina’s zijn in een nieuw jasje gestoken. Vervolgens zijn we verder gegaan met automatisering van SEA-campagnes, inzet van responsive display ads, campagnegespecificeerde bidmanagement én natuurlijk mooie campagnes voor Black Friday.

Oplossing

We hebben een kick-start gemaakt met CRO– en UI-optimalisaties: de product- en categoriepagina’s zijn in een nieuw jasje gestoken. Vervolgens zijn we verder gegaan met automatisering van SEA-campagnes, inzet van responsive display ads, campagnegespecificeerde bidmanagement én natuurlijk mooie campagnes voor Black Friday.

Resultaten

Door onze CRO-optimalisaties via verschillende A/B-testen is de conversieratio met 37% verbeterd. De campagnes zijn opnieuw gestructureerd en dit heeft tot een recordomzet geleid, onder andere tijdens Black Friday, met 56% meer conversies ten opzichte van het vorige jaar en 33% stijging in de gemiddelde orderwaardes. Happy marketing, happy Pip, happy Elevate.

Cijfers

+101% meer omzet
+37% gemiddelde orderwaarde
+33% conversieratio