Volg ons
  • Cases
    Tile img
    OIDIO

    OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.

    Tile img
    Marie-Stella-Maris Foundation

    We moderniseerden de website met een frisse branding, verbeterde gebruikerservaring en WCAG AAA-standaard als doel. Het hoogtepunt is een nieuwe donatiepagina die de waarde van donaties duidelijk maakt en de conversie verhoogt.

    Er valt nog meer te ontdekken

    Succes kan in veel verschillende vormen voorkomen. Hoe het er voor jouw merk uitziet, ontdekken we samen.

    Bekijk alle cases
  • Diensten
  • Evenementen
    Elevate presents
    Kom langs bij onze stand

    Ontmoet ons bij de Webwinkel vakdagen 2025

    Elevate Live presents
    Marketing Automation

    AI event over automatiseringen binnen jouw marketingstrategie.

    Elevate Live presents:
    The Future of E-commerce Data

    Laat je meenemen in de wereld van e-commerce insights en datawarehousing

    Tile img
    Dutch Search Awards 2024
    Bekijk evenement
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact

Van online tot offline conversies voor Vloerkledenspecialist

Advertising
CRO
Home
Website/webshop

Introductie

Brokking Vloerkledenspecialist uit IJsselstein is de grootste aanbieder van exclusieve, handgeknoopte vloerkleden. Brokking importeert de vloerkleden rechtstreeks van de knopers en dat doen zij verantwoord met een Care & Fair-keurmerk. Ze willen een ‘zoekende’ doelgroep aanspreken en hen uitnodigen naar de showroom.

Online marketing strategie

Oplossing

Een sterke online marketingstrategie begint bij een website die aansluit op het doel dat je samen wilt bereiken. Daarom heeft Elevate Digital een nieuwe website ontwikkeld waarop de bezoekers het aanbod gemakkelijk kunnen bekijken, vragen kunnen stellen over een product en zelfs een afspraak kunnen maken om langs te komen.

Resultaat

De nieuwe website heeft ervoor gezorgd dat mensen, die in de oriëntatiefase zitten voor een nieuw, exclusief vloerkleed, door het mooie aanbod van Brokking worden overtuigd om in contact te komen met het bedrijf. Dit heeft gezorgd voor een verdubbeling in branded search, dus een verdubbeling van merkbekendheid. Ook resulteerde het in veel meer contactaanvragen.

Cijfers

+85% groei organisch verkeer
+579% groei in product- en contactaanvragen

Similar cases

View all cases
Van online tot offline conversies voor Vloerkledenspecialist

Brokking Vloerkledenspecialist

Brokking Vloerkledenspecialist kreeg een nieuwe website die zoekende klanten in de oriëntatiefase overtuigt om de showroom te bezoeken. Met een klantgerichte aanpak verbindt de site moeiteloos online en offline groei.

Van online tot offline conversies voor Vloerkledenspecialist

Brokking Vloerkledenspecialist

Brokking Vloerkledenspecialist kreeg een nieuwe website die zoekende klanten in de oriëntatiefase overtuigt om de showroom te bezoeken. Met een klantgerichte aanpak verbindt de site moeiteloos online en offline groei.

Van online tot offline conversies voor Vloerkledenspecialist

Brokking Vloerkledenspecialist

Brokking Vloerkledenspecialist kreeg een nieuwe website die zoekende klanten in de oriëntatiefase overtuigt om de showroom te bezoeken. Met een klantgerichte aanpak verbindt de site moeiteloos online en offline groei.