Volg ons
  • Cases
    Tile img
    OIDIO

    OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.

    Tile img
    Marie-Stella-Maris Foundation

    We moderniseerden de website met een frisse branding, verbeterde gebruikerservaring en WCAG AAA-standaard als doel. Het hoogtepunt is een nieuwe donatiepagina die de waarde van donaties duidelijk maakt en de conversie verhoogt.

    Er valt nog meer te ontdekken

    Succes kan in veel verschillende vormen voorkomen. Hoe het er voor jouw merk uitziet, ontdekken we samen.

    Bekijk alle cases
  • Diensten
  • Evenementen
    Elevate presents
    Kom langs bij onze stand

    Ontmoet ons bij de Webwinkel vakdagen 2025

    Elevate Live presents
    Marketing Automation

    AI event over automatiseringen binnen jouw marketingstrategie.

    Elevate Live presents:
    The Future of E-commerce Data

    Laat je meenemen in de wereld van e-commerce insights en datawarehousing

    Tile img
    Dutch Search Awards 2024
    Bekijk evenement
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact

Een snelle en conversiegerichte website voor Glaspunt

CRO
Home
Website/webshop

Introductie

Een moderne website voor Glaspunt en integratie met een extern CRM. De automatisering van lead-verwerking neemt werk uit handen van Glaspunt-medewerkers. Het moderne framework maakt snelle implementatie van API-koppelingen mogelijk. Glaspunt kwam bij Elevate omdat de website toe was aan vernieuwing. Daarbij mochten er meer verleidingstechnieken toegepast worden.

Glas.nl

Conversiegerichte website

Oplossing

Door een modernisering van het platform is integratie met externe systemen mogelijk gemaakt: contactaanvragen en leads worden direct in het CRM geplaatst. De interne verwerking van leads is nu geautomatiseerd. Een custom CMS maakt beheer van de dynamische content en landing pages gemakkelijker. Daarnaast zijn er A/B-tests ontwikkeld die experimenteren met verschillende verleidingstechnieken voor het optimaliseren van de conversiefunnel.

Resultaat

Een moderne website met een automatische verwerking van nieuwe leads in het op maat gemaakte CRM-systeem. Daarnaast zijn er verschillende verleidingstechnieken toegepast om de conversieratio te maximaliseren.

Cijfers

+64% snellere laadtijd
+52% glaszetterboekingen

Similar cases

View all cases
Een snelle en conversiegerichte website voor Glaspunt

Glaspunt

Glaspunt kreeg een moderne, conversiegerichte website die naadloos integreert met hun CRM, wat leadverwerking efficiënter maakt. Dankzij een custom CMS en A/B-tests voor conversieoptimalisatie is de site gebruiksvriendelijk en effectief.

Een snelle en conversiegerichte website voor Glaspunt

Glaspunt

Glaspunt kreeg een moderne, conversiegerichte website die naadloos integreert met hun CRM, wat leadverwerking efficiënter maakt. Dankzij een custom CMS en A/B-tests voor conversieoptimalisatie is de site gebruiksvriendelijk en effectief.

Een snelle en conversiegerichte website voor Glaspunt

Glaspunt

Glaspunt kreeg een moderne, conversiegerichte website die naadloos integreert met hun CRM, wat leadverwerking efficiënter maakt. Dankzij een custom CMS en A/B-tests voor conversieoptimalisatie is de site gebruiksvriendelijk en effectief.