Volg ons
  • Cases
    Tile img
    OIDIO

    OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.

    Tile img
    Marie-Stella-Maris Foundation

    We moderniseerden de website met een frisse branding, verbeterde gebruikerservaring en WCAG AAA-standaard als doel. Het hoogtepunt is een nieuwe donatiepagina die de waarde van donaties duidelijk maakt en de conversie verhoogt.

    Er valt nog meer te ontdekken

    Succes kan in veel verschillende vormen voorkomen. Hoe het er voor jouw merk uitziet, ontdekken we samen.

    Bekijk alle cases
  • Diensten
  • Evenementen
    Elevate presents
    Kom langs bij onze stand

    Ontmoet ons bij de Webwinkel vakdagen 2025

    Elevate Live presents
    Marketing Automation

    AI event over automatiseringen binnen jouw marketingstrategie.

    Elevate Live presents:
    The Future of E-commerce Data

    Laat je meenemen in de wereld van e-commerce insights en datawarehousing

    Tile img
    Dutch Search Awards 2024
    Bekijk evenement
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact

Groei in een B2B-markt voor Bedrijfsverlichting.nl

Data
Data & Analytics
Strategie

Introductie

Zij willen door middel van energiezuinige LED-verlichtingsarmaturen een bijdrage leveren aan een groenere wereld en daarnaast klanten tevreden stellen met een betere lichtbeleving. Maar de verhoudingen van bestellingen via de website en offline bestellingen (telefonisch, e-mail, herhaalaankopen) was scheef.

Oplossing

Bedrijfsverlichting.nl heeft ons ingeschakeld om zo hun online exposure groter en efficiënter te maken. We zijn gestart met het opzetten van een brede campagne in Google Ads om awareness te creëren in de doelgroep. Na deze ‘see’-fase voedden we de doelgroep met blogs en hebben we Google Display-remarketing opgezet. Zo blijft Bedrijfsverlichting top-of-mind bij de juiste mensen en zullen zij eerder converteren.

Resultaten

Met de inzet van een combinatie van CRO, SEO, Google Ads en Google Display is een grote stijging in het aantal nieuwe websitebezoekers gecreëerd. Aan de hand van de verschillende doelgroepen hebben we de budgetten geoptimaliseerd en een balans gevonden tussen de verschillende kanalen.

Results

+149% meer nieuwe websitebezoekers
+37,5% stijging van offerteaanvragen
+62,5% stijging van aantal webshopaankopen