Volg ons

Een snelle en conversiegerichte website voor Glaspunt

Introductie

Een moderne website voor Glaspunt en integratie met een extern CRM. De automatisering van lead-verwerking neemt werk uit handen van Glaspunt-medewerkers. Het moderne framework maakt snelle implementatie van API-koppelingen mogelijk. Glaspunt kwam bij Elevate omdat de website toe was aan vernieuwing. Daarbij mochten er meer verleidingstechnieken toegepast worden.

Glas.nl

Conversiegerichte website

Oplossing

Door een modernisering van het platform is integratie met externe systemen mogelijk gemaakt: contactaanvragen en leads worden direct in het CRM geplaatst. De interne verwerking van leads is nu geautomatiseerd. Een custom CMS maakt beheer van de dynamische content en landing pages gemakkelijker. Daarnaast zijn er A/B-tests ontwikkeld die experimenteren met verschillende verleidingstechnieken voor het optimaliseren van de conversiefunnel.

Resultaat

Een moderne website met een automatische verwerking van nieuwe leads in het op maat gemaakte CRM-systeem. Daarnaast zijn er verschillende verleidingstechnieken toegepast om de conversieratio te maximaliseren.

Cijfers

+64% snellere laadtijd
+52% glaszetterboekingen

Similar cases

View all cases
101% uplift via Pip Studio webshop

Pip Studio

‘Happy Products for Happy People’. De producten van Pip Studio Amsterdam toveren gegarandeerd een glimlach op je gezicht. Het internationale merk, bekend van haar uitgesproken designs en servies, is bij veel liefhebbers thuis te vinden in Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, België en Frankrijk. Maar om te groeien was het noodzakelijk om tot een verbeterde winstmarge te komen. Pip Studio Amsterdam schakelde Elevate in om haar groeiambities meer dan waar te maken.

Transacties en omzet stijgen met 300% voor kledinglabel Jane Lushka

Jane Lushka

Transacties en omzet stijgen met 300% voor kledinglabel Jane Lushka Het leest als een goed verhaal. De zussen Jane & Lushka die in 2005 een kledingwinkel begonnen met een eigen ontworpen collectie met toen nog enkel jurkjes. We zijn 15 jaar verder en de stijlvolle kledingstukken én 500 verkooppunten door Europa zijn het bewijs dat Jane en Lushka het één en ander afweten van mode én business.

Clean Water for Everyone met de Marie-Stella-Maris Foundation

Marie-Stella-Maris Foundation

We moderniseerden de website met een frisse branding, verbeterde gebruikerservaring en WCAG AAA-standaard als doel. Het hoogtepunt is een nieuwe donatiepagina die de waarde van donaties duidelijk maakt en de conversie verhoogt.