
Oplossing
Bedrijfsverlichting.nl heeft ons ingeschakeld om zo hun online exposure groter en efficiënter te maken. We zijn gestart met het opzetten van een brede campagne in Google Ads om awareness te creëren in de doelgroep. Na deze ‘see’-fase voedden we de doelgroep met blogs en hebben we Google Display-remarketing opgezet. Zo blijft Bedrijfsverlichting top-of-mind bij de juiste mensen en zullen zij eerder converteren.
Resultaten
Met de inzet van een combinatie van CRO, SEO, Google Ads en Google Display is een grote stijging in het aantal nieuwe websitebezoekers gecreëerd. Aan de hand van de verschillende doelgroepen hebben we de budgetten geoptimaliseerd en een balans gevonden tussen de verschillende kanalen.
Results
Similar cases

Aaiko
Voor het Nederlandse modemerk Aaiko optimaliseerde we de producttitels in Google Shopping met behulp van Products AI van Producthero. Door titels beter af te stemmen op zoekgedrag, verbeterden we de zichtbaarheid en klikprestaties. Met deze data-gedreven aanpak helpen we modemerken zoals Aaiko om effectiever te concurreren en betere advertentieresultaten te behalen.