fbpx

2 mei 2024 — Elevate Live: The Future of E-commerce Data     |     Meld je aan

NUOVO Scholen

NUOVO Scholen is de stichting voor openbaar voortgezet onderwijs in de stad Utrecht en omgeving. De stichting heeft als doel het verzorgen en bevorderen van het openbaar voortgezet onderwijs in deze regio. De scholen zijn verankerd in Utrecht en zoeken actief de verbinding met de samenleving in de stad.

Momenteel kampt NUOVO met een groot docententekort. De juiste mensen werven, is een uitdaging. Vanaf april start het transferseizoen van docenten en gaan we meteen starten met adverteren middels content die NUOVO al heeft. Maar hoe pakken we dat aan? Wat zijn de juiste kanalen? Hoe triggeren we de juiste doelgroep?

Oplossing.

NUOVO heeft behoefte aan een strategie om het bovenstaande op korte en langere termijn goed aan te vliegen, bijvoorbeeld middels een contentkalender en advertenties. Ook heeft NUOVO behoefte aan extra begeleiding en een creatieve mindset.

Concept TalentSync.
We weten maar al te goed hoe belangrijk het is om de juiste mensen te vinden voor het onderwijs. We begrijpen hoe cruciaal het is om fantastische leraren te koppelen aan de specifieke scholen van NUOVO.

Met dit besef hebben we onze digitale advertentiecampagne “TalentSync” genoemd, omdat we erop gebrand zijn om getalenteerde onderwijsprofessionals in harmonie te brengen met de scholen die passen bij hun vaardigheden en waarden. We geloven erin dat het verbinden van enthousiaste leraren met de juiste onderwijsomgevingen de optimale leerervaring voor studenten bevordert.

Met TalentSync geven we NUOVO-scholen de tools om uitzonderlijke teams van docenten op te bouwen, die positieve onderwijsresultaten opleveren. We hebben een passie voor het leggen van verbindingen en zorgen ervoor dat studenten het allerbeste onderwijs krijgen van leraren die niet alleen gekwalificeerd zijn, maar ook enorm toegewijd zijn aan hun groei en ontwikkeling.

Visuele focus
Samen met NUOVO hebben we vier belangrijke pijlers vastgesteld voor deze campagne: Dynamisch, Divers, Ondernemend en Lef. Deze campagne fungeert als een paraplu en omvat de uiteenlopende initiatieven van NUOVO. Wat het echt bijzonder maakt, is de flexibiliteit die het biedt, waardoor elke school het kan personaliseren naar zijn unieke identiteit, inclusief het creatieve gebruik van kleur.

We hebben de levendige roze kleur geïntroduceerd in deze campagne, waardoor NUOVO nog meer impact maakt met een gedurfde en moedige touch. Dit kleurenpalet laat op effectieve wijze de opmerkelijke veelzijdigheid van NUOVO zien, trekt de aandacht en laat een blijvende indruk achter.

Case

We hebben 4 belangrijke drivers meegenomen in het uitwerken van het concept. Dit zijn: Dynamisch, Divers, Ondernemend en Lef. Het is de bedoeling dat de campagne voor NUOVO als een paraplu neergezet wordt. Deze campagne is te personaliseren per school door o.a. het kleurgebruik aan te passen.

De extra kleur die we in deze campagne toevoegen aan de huisstijl, laat een stuk meer lef zien. Een gedurfde combinatie aan kleuren laat de veelzijdigheid van NUOVO zien.

Groei.

+ 2500%
Vacature-pageviews





    Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

    Updates