Bel ons
+31 (0)30 7400 999
Volg ons
62% omzetstijging bij fashionmerk Aaiko

Aaiko

Aaiko, opgericht in 2006, richt zich op de hardwerkende powerwoman met een unieke stijl tussen business en casual. Door een duurzame full-funnel groeistrategie te implementeren en een datagedreven aanpak te hanteren, heeft het merk een indrukwekkende omzetgroei van 62% gerealiseerd.

Instagram als verkoopkanaal voor de Verrassend Makkelijk Box

SPAR

Van Zimbabwe tot Qatar, of gewoon bij jou om de hoek. Met 13.000 winkels in 48 landen is SPAR één van de grootste food-retailers ter wereld. SPAR geniet wereldwijde bekendheid, maar wil diezelfde bekendheid ook graag doortrekken naar Instagram.

Groei in een B2B-markt voor Bedrijfsverlichting.nl

Bedrijfsverlichting.nl

Bedrijfsverlichting.nl is de leverancier van energiebesparende LED-verlichting voor bedrijven (B2B). Van kantoren en magazijnen tot retailomgevingen en industriële ruimtes, hun producten combineren energie-efficiëntie met optimale lichtprestaties om werkomgevingen te verbeteren en operationele kosten te verlagen.

Nieuwe doelgroepen bereiken voor SOS Kinderdorpen

SOS Kinderdorpen

SOS Kinderdorpen versterkt en creëert families voor kinderen zonder familie of veilig thuis. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot zelfstandige volwassenen die verantwoordelijkheid nemen voor zichzelf en anderen.

Onze Klanten

Wij verbinden teams. Een zo hoog mogelijk resultaat behalen, dat doe je niet alleen.

Neem contact op
Logo
Logo
Logo
Logo