Personalisatie.

Segmenteren, personaliseren en maatwerk bieden. Dat is waar het om draait wanneer je aan de slag gaat met gepersonaliseerde marketing. Op maat gemaakte communicatie is veel meer dan een trend; jouw klant rekent er inmiddels op. Het streven van gepersonaliseerde content bieden? Klantloyaliteit realiseren, met als uiteindelijk doel: conversieverhoging.

Inzicht in de customer journey van klanten is key in dit proces. En dit is precies waar wij gespecialiseerd in zijn. Onze personalisatie-experts weten exact hoe de klantreis van jouw doelgroep in elkaar steekt. Door data, verkregen uit kwalitatief en kwantitatief onderzoek, weten wij wanneer we op welk moment relevant zijn voor de klant. Ook weten we met welke vorm van gepersonaliseerde content we hen kunnen aanspreken. We leren continu van het gedrag van een doelgroep en kunnen hierdoor segmenteren. We maken een 360-graden-klantprofiel, passen de boodschap aan per segment en realiseren, in plaats van massacommunicatie, relevante één-op-één-communicatie. Alles om de klant zich speciaal te laten voelen en zich te binden aan jouw merk of organisatie.

Je bent je er bewust van iets met personalisatie te moeten, en onze experts weten welke stappen er gezet moeten worden om er samen te komen. Hoe doen we dat? Denk aan een gepersonaliseerd, uniek productaanbod gebaseerd op aankoopgedrag of interactie op jouw website. Onze personalisatiespecialisten zijn experts op het gebied van:

  • Het inspelen op verschillende fases van de customer journey
  • Afstemmen van content op gesegmenteerde profielen
  • Overtuigingstechnieken toepassen op verschillende touchpoints
  • Het verbinden van de complete marketingfunnel

Ook passen wij personalisatie toe in online advertenties en zelfs één-op-één met e-mailmarketing.

Audit laten uitvoeren? Bel ons op +31 30 7400 999

Met wie wij werken.