
Oplossing
In samenwerking met Jordens Kunststoffen en onze videopartner is een video ontwikkeld om de merkbekendheid van Jordens Kunststoffen te maximaliseren voor mensen in de leeftijd van 25-54 jaar op regionaal niveau. Met de YouTube-advertenties richten we ons op verschillende leeftijdsgroepen (25-34 jaar, 35-44 jaar en 45-54 jaar) in combinatie met diverse relevante in-market-doelgroepen en life events. Deze mensen bevinden zich in een periode in hun leven waar een renovatie zoals kunststof kozijnen, dakkapellen en schuifpuien zeker een mogelijkheid is.
Resultaten
Op basis van het gedrag van de verschillende doelgroepen hebben we het budget effectief ingezet. We zien een enorme groei in de branding-campagne van het afgelopen jaar ten opzichte van de periode waar Jordens Kunststoffen geen videoadvertenties hadden lopen. Hieruit blijkt hoe belangrijk het is om de trends te volgen en met de tijd mee te gaan.
Groei
Similar cases

Pip Studio
‘Happy Products for Happy People’. De producten van Pip Studio Amsterdam toveren gegarandeerd een glimlach op je gezicht. Het internationale merk, bekend van haar uitgesproken designs en servies, is bij veel liefhebbers thuis te vinden in Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, België en Frankrijk. Maar om te groeien was het noodzakelijk om tot een verbeterde winstmarge te komen. Pip Studio Amsterdam schakelde Elevate in om haar groeiambities meer dan waar te maken.

ROAN
Roan Interior Design kreeg een vernieuwde merkidentiteit die hun moderne, warme en luxe aanpak benadrukt, met natuurlijke materialen, een ingetogen kleurpalet en een focus op kwaliteit. De strategische branding positioneert ROAN als dé partner voor stressvrije interieurprojecten en biedt klanten een consistente en professionele merkbeleving.