Volg ons

Meer conversies door YouTube Advertising

Introductie

Om mee te gaan met de tijd en de naamsbekendheid te vergroten, werd Elevate ingeschakeld. Een jongere doelgroep werd aangeboord door middel van video advertisement.

Oplossing

In samenwerking met Jordens Kunststoffen en onze videopartner is een video ontwikkeld om de merkbekendheid van Jordens Kunststoffen te maximaliseren voor mensen in de leeftijd van 25-54 jaar op regionaal niveau. Met de YouTube-advertenties richten we ons op verschillende leeftijdsgroepen (25-34 jaar, 35-44 jaar en 45-54 jaar) in combinatie met diverse relevante in-market-doelgroepen en life events. Deze mensen bevinden zich in een periode in hun leven waar een renovatie zoals kunststof kozijnen, dakkapellen en schuifpuien zeker een mogelijkheid is.

Resultaten

Op basis van het gedrag van de verschillende doelgroepen hebben we het budget effectief ingezet. We zien een enorme groei in de branding-campagne van het afgelopen jaar ten opzichte van de periode waar Jordens Kunststoffen geen videoadvertenties hadden lopen. Hieruit blijkt hoe belangrijk het is om de trends te volgen en met de tijd mee te gaan.

Groei

+28,34% meer vertoningen
+32,80% meer interactie
+58,49% meer conversies

Similar cases

62% omzetstijging bij fashionmerk Aaiko

Aaiko

Aaiko, opgericht in 2006, richt zich op de hardwerkende powerwoman met een unieke stijl tussen business en casual. Door een duurzame full-funnel groeistrategie te implementeren en een datagedreven aanpak te hanteren, heeft het merk een indrukwekkende omzetgroei van 62% gerealiseerd.

101% uplift via Pip Studio webshop

Pip Studio

‘Happy Products for Happy People’. De producten van Pip Studio Amsterdam toveren gegarandeerd een glimlach op je gezicht. Het internationale merk, bekend van haar uitgesproken designs en servies, is bij veel liefhebbers thuis te vinden in Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, België en Frankrijk. Maar om te groeien was het noodzakelijk om tot een verbeterde winstmarge te komen. Pip Studio Amsterdam schakelde Elevate in om haar groeiambities meer dan waar te maken.

Een samenwerking die verder gaat dan de oppervlakte ROAN

ROAN

Roan Interior Design kreeg een vernieuwde merkidentiteit die hun moderne, warme en luxe aanpak benadrukt, met natuurlijke materialen, een ingetogen kleurpalet en een focus op kwaliteit. De strategische branding positioneert ROAN als dé partner voor stressvrije interieurprojecten en biedt klanten een consistente en professionele merkbeleving.