Volg ons
  • Cases
    Tile img
    OIDIO

    OIDIO verkende marktkansen met een B2C-strategie voor B2B via een internationale programmatic display-campagne. Deze aanpak leverde waardevolle data en een gedetailleerd doelgroeprapport op, waarmee OIDIO een gerichte strategie kon ontwikkelen voor verdere marktbenadering.

    Tile img
    Marie-Stella-Maris Foundation

    We moderniseerden de website met een frisse branding, verbeterde gebruikerservaring en WCAG AAA-standaard als doel. Het hoogtepunt is een nieuwe donatiepagina die de waarde van donaties duidelijk maakt en de conversie verhoogt.

    Er valt nog meer te ontdekken

    Succes kan in veel verschillende vormen voorkomen. Hoe het er voor jouw merk uitziet, ontdekken we samen.

    Bekijk alle cases
  • Diensten
  • Evenementen
    Elevate presents
    Kom langs bij onze stand

    Ontmoet ons bij de Webwinkel vakdagen 2025

    Elevate Live presents
    Marketing Automation

    AI event over automatiseringen binnen jouw marketingstrategie.

    Elevate Live presents:
    The Future of E-commerce Data

    Laat je meenemen in de wereld van e-commerce insights en datawarehousing

    Tile img
    Dutch Search Awards 2024
    Bekijk evenement
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact

Meer conversies door YouTube Advertising

Branding
Content

Introductie

Om mee te gaan met de tijd en de naamsbekendheid te vergroten, werd Elevate ingeschakeld. Een jongere doelgroep werd aangeboord door middel van video advertisement.

Oplossing

In samenwerking met Jordens Kunststoffen en onze videopartner is een video ontwikkeld om de merkbekendheid van Jordens Kunststoffen te maximaliseren voor mensen in de leeftijd van 25-54 jaar op regionaal niveau. Met de YouTube-advertenties richten we ons op verschillende leeftijdsgroepen (25-34 jaar, 35-44 jaar en 45-54 jaar) in combinatie met diverse relevante in-market-doelgroepen en life events. Deze mensen bevinden zich in een periode in hun leven waar een renovatie zoals kunststof kozijnen, dakkapellen en schuifpuien zeker een mogelijkheid is.

Resultaten

Op basis van het gedrag van de verschillende doelgroepen hebben we het budget effectief ingezet. We zien een enorme groei in de branding-campagne van het afgelopen jaar ten opzichte van de periode waar Jordens Kunststoffen geen videoadvertenties hadden lopen. Hieruit blijkt hoe belangrijk het is om de trends te volgen en met de tijd mee te gaan.

Groei

+28,34% meer vertoningen
+32,80% meer interactie
+58,49% meer conversies