E-commerce — gebouwd voor groei

Of je nu een nichemarkt bedient of wereldwijd verkoopt: wij bouwen schaalbare, snelle en conversiegerichte e-commerceplatformen die meegroeien met je ambities.

Bekijk deze cases

Alle cases
101% uplift via Pip Studio webshop

Pip Studio

‘Happy Products for Happy People’. De producten van Pip Studio Amsterdam toveren gegarandeerd een glimlach op je gezicht. Het internationale merk, bekend van haar uitgesproken designs en servies, is bij veel liefhebbers thuis te vinden in Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, België en Frankrijk. Maar om te groeien was het noodzakelijk om tot een verbeterde winstmarge te komen. Pip Studio Amsterdam schakelde Elevate in om haar groeiambities meer dan waar te maken.

Klantcase Aaiko Shopify – Ecommerce manager aan het woord

Aaiko

Aaiko, een fashionmerk dat stijlvolle en elegante kleding creëert, werkt sinds 2020 samen met Elevate Digital om jaarlijks de omzet via de webshop te laten groeien. Elevate Digital heeft Aaiko begeleid bij het kiezen van een platform, het ontwikkelen van de Shopify-shop en het uitvoeren van online marketingactiviteiten.

AI-gedreven videoproductie voor Chaud Devant

Chaud Devant

Met behulp van AI-technologie hebben we bestaande productfoto’s nieuw leven ingeblazen, waardoor ze op social media en in online campagnes meer opvallen en beter presteren. Dit project bewijst niet alleen ons vermogen om resultaatgerichte campagnes te draaien, maar ook onze focus op efficiëntie en innovatie.

Basket – Een revolutie in online shoppen

Basket

Samen met HouseTMM en het team van Basket hebben we een platform ontwikkeld dat online shoppen voorgoed verandert. Met een gedeelde missie om het proces van ‘producten verzamelen en kopen’ eenvoudiger, leuker én slimmer te maken, ontwikkelden we een intuïtieve app waar gebruikers hun favoriete items van verschillende merken kunnen opslaan, delen én direct afrekenen – allemaal op één plek.

Conversies en merkbekendheid voor Susan Bijl

Susan Bijl

Je bent ze vast wel eens tegengekomen op straat: de eco-vriendelijke ripstop nylon-tassen van Susan Bijl. Ze hebben een heel herkenbaar minimalistisch design én veroveren langzamerhand de Nederlandse en buitenlandse straten.

Ellen Buis art – Unlock the art of live

Ellen Buis art

Met passie en overtuiging kunst toegankelijker maken voor een breed publiek. Ellen Buis gelooft dat kunst niet elitair of afstandelijk hoeft te zijn, maar juist iets is waar iedereen zich in kan herkennen en door geraakt mag worden. In haar visie is kunst niet alleen iets wat je bekijkt, maar iets dat je voelt, beleeft en met anderen deelt.

Hoe Fonteyn productteksten schaalbaar maakt met AI

Fonteyn

Met behulp van een geautomatiseerde AI-gedreven contentworkflow hebben we voor Fonteyn duizenden SEO-geoptimaliseerde product- en categorie teksten in bulk gecreëerd. Dit heeft niet alleen geleid tot een aanzienlijke stijging in online verkeer en conversies, maar ook het succes van de omnichannel-strategie versterkt. Dit project toont onze focus op innovatieve oplossingen die echte bedrijfsresultaten opleveren.

Kastenland – Het Nieuwe Merk voor Maatwerk Kasten

Kastenland

Kastenland is hét nieuwe merk voor maatwerk kasten, gericht op stijl, functionaliteit en perfectie tot in de kleinste details. Voor Kastenland hebben wij een compleet traject verzorgd: van de creatie van een onderscheidende merkidentiteit tot het ontwerpen, ontwikkelen en optimaliseren van een op maat gemaakte website.

Transacties en omzet stijgen met 300% voor kledinglabel Jane Lushka

Jane Lushka

Transacties en omzet stijgen met 300% voor kledinglabel Jane Lushka Het leest als een goed verhaal. De zussen Jane & Lushka die in 2005 een kledingwinkel begonnen met een eigen ontworpen collectie met toen nog enkel jurkjes. We zijn 15 jaar verder en de stijlvolle kledingstukken én 500 verkooppunten door Europa zijn het bewijs dat Jane en Lushka het één en ander afweten van mode én business.

Van online tot offline conversies voor Vloerkledenspecialist

Brokking Vloerkledenspecialist

Brokking Vloerkledenspecialist kreeg een nieuwe website die zoekende klanten in de oriëntatiefase overtuigt om de showroom te bezoeken. Met een klantgerichte aanpak verbindt de site moeiteloos online en offline groei.

Klanten die al impact maken

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo