Fashion & Lifestyle — digitale beleving die verkoopt

In fashion draait alles om beleving. Wij bouwen digitale ervaringen die jouw collectie laten stralen — op elk device en in elk verkoopkanaal. Mode draait om emotie en beleving. Wij bouwen webshops en platformen die jouw merkidentiteit tot leven brengen en klanten inspireren.

Bekijk deze cases

Alle cases
101% uplift via Pip Studio webshop

Pip Studio

‘Happy Products for Happy People’. De producten van Pip Studio Amsterdam toveren gegarandeerd een glimlach op je gezicht. Het internationale merk, bekend van haar uitgesproken designs en servies, is bij veel liefhebbers thuis te vinden in Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, België en Frankrijk. Maar om te groeien was het noodzakelijk om tot een verbeterde winstmarge te komen. Pip Studio Amsterdam schakelde Elevate in om haar groeiambities meer dan waar te maken.

62% omzetstijging bij fashionmerk Aaiko

Aaiko

Aaiko, opgericht in 2006, richt zich op de hardwerkende powerwoman met een unieke stijl tussen business en casual. Door een duurzame full-funnel groeistrategie te implementeren en een datagedreven aanpak te hanteren, heeft het merk een indrukwekkende omzetgroei van 62% gerealiseerd.

AI-gedreven videoproductie voor Chaud Devant

Chaud Devant

Met behulp van AI-technologie hebben we bestaande productfoto’s nieuw leven ingeblazen, waardoor ze op social media en in online campagnes meer opvallen en beter presteren. Dit project bewijst niet alleen ons vermogen om resultaatgerichte campagnes te draaien, maar ook onze focus op efficiëntie en innovatie.

Basket – Een revolutie in online shoppen

Basket

Samen met HouseTMM en het team van Basket hebben we een platform ontwikkeld dat online shoppen voorgoed verandert. Met een gedeelde missie om het proces van ‘producten verzamelen en kopen’ eenvoudiger, leuker én slimmer te maken, ontwikkelden we een intuïtieve app waar gebruikers hun favoriete items van verschillende merken kunnen opslaan, delen én direct afrekenen – allemaal op één plek.

Clean Water for Everyone met de Marie-Stella-Maris Foundation

Marie-Stella-Maris Foundation

We moderniseerden de website met een frisse branding, verbeterde gebruikerservaring en WCAG AAA-standaard als doel. Het hoogtepunt is een nieuwe donatiepagina die de waarde van donaties duidelijk maakt en de conversie verhoogt.

Conversies en merkbekendheid voor Susan Bijl

Susan Bijl

Je bent ze vast wel eens tegengekomen op straat: de eco-vriendelijke ripstop nylon-tassen van Susan Bijl. Ze hebben een heel herkenbaar minimalistisch design én veroveren langzamerhand de Nederlandse en buitenlandse straten.

Geisha Fashion – Toekomstbestendig e-commerce fundament

Geisha Fashion

Geisha Fashion, een sterk groeiend modebedrijf met een duidelijke merkidentiteit, zocht een strategische partner om hun digitale fundament te versterken. Hun doel? Een toekomstbestendig e-commerce platform dat zowel de eindgebruiker als het interne team optimaal ondersteunt.

Transacties en omzet stijgen met 300% voor kledinglabel Jane Lushka

Jane Lushka

Transacties en omzet stijgen met 300% voor kledinglabel Jane Lushka Het leest als een goed verhaal. De zussen Jane & Lushka die in 2005 een kledingwinkel begonnen met een eigen ontworpen collectie met toen nog enkel jurkjes. We zijn 15 jaar verder en de stijlvolle kledingstukken én 500 verkooppunten door Europa zijn het bewijs dat Jane en Lushka het één en ander afweten van mode én business.

Klanten die al impact maken

Logo
Logo
Logo
Logo
Logo
Logo