Van online tot offline conversies voor Vloerkledenspecialist
Brokking Vloerkledenspecialist uit IJsselstein is de grootste aanbieder van exclusieve, handgeknoopte vloerkleden. Brokking importeert de vloerkleden rechtstreeks van de knopers en dat doen zij verantwoord met een Care & Fair-keurmerk. Ze willen een ‘zoekende’ doelgroep aanspreken en hen uitnodigen naar de showroom.
Oplossing.
Een sterke online marketingstrategie begint bij een website die aansluit op het doel dat je samen wilt bereiken. Daarom heeft Elevate Digital een nieuwe website ontwikkeld waarop de bezoekers het aanbod gemakkelijk kunnen bekijken, vragen kunnen stellen over een product en zelfs een afspraak kunnen maken om langs te komen.
De nieuwe website heeft ervoor gezorgd dat mensen, die in de oriëntatiefase zitten voor een nieuw, exclusief vloerkleed, door het mooie aanbod van Brokking worden overtuigd om in contact te komen met het bedrijf. Dit heeft gezorgd voor een verdubbeling in branded search, dus een verdubbeling van merkbekendheid. Ook resulteerde het in veel meer contactaanvragen.