E-mailmarketing.
Jouw doelgroep bereiken, behouden en terugwinnen met e-mailmarketing?
Op zoek naar een e-mailmarketingbureau? Wij bieden talloze online marketingdiensten. Door klantinzichten verkregen uit kwalitatief en kwantitatief onderzoek brengen we de customer journey, inclusief problemen of knelpunten, in kaart om ze vervolgens te binden aan jouw merk. Om de boodschap naadloos op jouw klanten af te stemmen met personalisatie en marketing automation is een heldere e-mailmarketing strategie van belang.
Samen met jou lopen we een aantal stappen door om jouw klanten op het juiste moment in de customer journey te kunnen triggeren tot conversie.
De stappen naar conversie.
2. Goede tooling is het halve werk. Samen onderzoeken we welke tool het beste bij jouw merk aansluit. Daarbij kijken we naar de groeimogelijkheden, kosten en opbrengsten, de mogelijkheden binnen de tool en de gebruiksvriendelijkheid.
3. De volgende stap is het benaderen van de juiste doelgroep op het juiste moment aan de hand van het See, Think, Do, Care-model en het uitbouwen van jouw audience list om meer conversie uit jouw mailings te genereren. Hier helpen we je graag met leadcampagnes en creatieve ideeën om e-mailleads te verkrijgen. Daarnaast letten we bij het opzetten van de e-mailmarketingstrategie op (hyper)personalisatie bij het inzetten van automation flows en actiegerichte nieuwsbrieven.
4. Wil je je huidige account waarin je mails uitstuurt optimaliseren? Of wil je starten met e-mailmarketing en kun je hulp gebruiken bij het inrichten hiervan? Wij helpen je graag. Bij het inrichten van het account draait het om het doorvoeren van branding en design in templates en het gebruik van de juiste tone-of-voice in jouw mailings. Ons designteam staat ook voor je klaar om te werken aan HTML-coded templates om jouw branding tot in de puntjes door te voeren of we kijken samen naar de mogelijkheden van templates binnen de gekozen tool.
5. Aan de slag met automations en A/B-testen? Dan staan wij ook voor je klaar. Samen stellen we de juiste KPI's op om jouw doelgroepen te bereiken en aan te zetten tot conversie. Dit doen wij aan de hand van het PIE-model. Zo stellen we een strategisch A/B-testplan op om te bepalen welke tests in welke fase moeten worden uitgevoerd. Door data insights en A/B-testing blijven we optimaliseren om jouw doelgroep op het juiste moment in de marketingfunnel te ondersteunen bij het doen van een aankoop bij jouw online webshop. Samengevat: e-mailmarketing is onderdeel van jouw marketingfunnel en geeft klanten in elke fase een duwtje in de juiste richting.
Met inzichten in data uit A/B-testing zorgen we er in teamverband voor dat we jouw customers stimuleren tot het verrijken van profielen, herhaalaankopen en het verbonden blijven met het merk, tot heractivatie van inactieve klanten en het genereren van kwalitatieve leads.
Aan de slag met een sterke e-mailmarketingstrategie?
Wil je werken met Mailchimp, Spotler, Klaviyo of Dotdigital? Dan staan wij voor je klaar. Ten opzichte van andere marketingkanalen heeft e-mailmarketing een zeer hoge ROI.
Onze e-mailmarketeers helpen jouw CRM te koppelen aan e-mailsoftware die bij jou past en gaan aan de slag om je e-maildatabase uit te breiden door e-mailadressen te verzamelen, of realiseren meer verkeer naar je website met effectieve, geautomatiseerde e-mails. Onze e-mailmarketingspecialisten zijn experts op het gebied van:
- Personalisatie
- Contentcreatie en design
- Copywriting
- HTML & CSS
- Database-organisatie
- Spotler, Klaviyo, Dotdigital en Mailchimp
Wil je gepersonaliseerde marketing doorvoeren in je gehele strategie? Onze personalisatie-experts staan voor je klaar.