fbpx

27 september 2024 — Elevate Festival     |     Bekijk event

Topseizoen voor Elevate Digital met maar liefst 13 awardnominaties

Ferry van der Stelt | 3 min.

Elevate Digital beleeft een van de succesvolste zomers tot nu toe. Met 13 awardnominaties—waarvan tot nu toe 2 gewonnen—is de agency hard op weg om dit jaar een recordaantal onderscheidingen te bemachtigen.

Blog afbeelding

Het bewijs van innovatie met AI is terug te zien in ons werk met Fonteyn Outdoor Living Mall

Elevate Digital geeft de Nederlandse digitale marketing vorm met innovatieve tools als AdCalls en ons Elevate Growth Maturity-model. We leiden veranderingen door AI en nieuwe tech te omarmen en daarmee te zorgen dat klanten het markttempo bepalen.

Alles wat we doen is gebaseerd op vier pilaren:

  • We stimuleren groei
  • We promoten innovatie
  • We delen kennis
  • We elevate digital

 

Dit fundament ligt ten grondslag aan onze continue samenwerking met Fonteyn: een Nederlandse outdoor living mall en een van de grootste in Europa. We hebben onze zelfontwikkelde Dynamic AI SEO-tool gebruikt om de online aanwezigheid op het gebied van tuinmeubelen te vergroten.

Onze doelstellingen? Omzet, organisch verkeer en aantal showroombezoeken verhogen. Om dit te bereiken, hebben we productbeschrijvingen geoptimaliseerd, feeds geüpdatet en hebben we home- en lifestyle-shoppers getarget.

Dit werk heeft Elevate Digital maar liefst 5(!) nominaties opgeleverd bij de Global Search Awards 2024, waarvan de winnaars in september bekend worden gemaakt in Krakau.

  • Best Use of Search — Retail / Ecommerce (SEO): Small
  • Best Use of Search — B2C (SEO): Small
  • Most Innovative Campaign (SEO): Small
  • Most Innovative Campaign (PPC): Small
  • Best Use of Data (SEO): Small

 

Met dezelfde case zijn we in de running voor een Digital Impact Award 2024 in de categorie ‘Best Use of Artificial Intelligence’. In oktober horen we in het Hilton London Bankside of we deze trofee mee terug naar Nederland mogen nemen.

Eerder dit jaar heeft ons AI-product zich bewezen bij de European Search Awards 2024, waarbij we de award voor ‘Best Use of SEO’ in ontvangst hebben mogen nemen.

Schoon water voor iedereen: verbeterde (visuele) storytelling

De studiotak van Elevate Digital heeft goud gewonnen bij de dotCOMM Awards 2024 in de categorie ‘Website — Non-profit’ voor haar werk met Marie-Stella-Maris Foundation.

Het creatieve concept draaide om het moderniseren van de website om de betrouwbaarheid en aantrekkelijkheid te verbeteren. De kleur blauw is geïntroduceerd en nieuwe visuele middelen zijn toegevoegd, zoals halve cirkels om de branding op te frissen.

 

Marie-Stella-Maris

 

Met de nieuwe ontwerpen streven we ernaar om zoveel mogelijk te voldoen aan de WCAG AAA-standaard. De website werd opnieuw ontworpen met een verbeterde gebruikerservaring, duidelijke menustructuren en consistente visuele modules. Het hoogtepunt was de ontwikkeling van een donatiepagina die duidelijk de waarde van donaties communiceert, waardoor de conversiepercentages werden verhoogd.

 

Meer weten over deze case?
Neem contact met ons op via 030 7400 999.

Verder lezen.

16/03
10 tips voor een converterende landingspagina
Myrthe de Goeij | 4 min.
Lees verder →
05/06
Dit is hoe kleur emotie en gedrag beïnvloedt
Ferry van der Stelt | 6 min.
Lees verder →