fbpx

14 maart 2024 — AI event over automatiseringen binnen jouw marketingstrategie     |     Meld je aan op de wachtlijst

101% uplift via Pip Studio webshop

‘Happy Products for Happy People’. De producten van Pip Studio Amsterdam toveren gegarandeerd een glimlach op je gezicht. Het internationale merk, bekend van haar uitgesproken designs en servies, is bij veel liefhebbers thuis te vinden in Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, België en Frankrijk. Maar om te groeien was het noodzakelijk om tot een verbeterde winstmarge te komen. Pip Studio Amsterdam schakelde Elevate in om haar groeiambities meer dan waar te maken.

Oplossing.

We hebben een kick-start gemaakt met CRO– en UI-optimalisaties: de product- en categoriepagina’s zijn in een nieuw jasje gestoken. Vervolgens zijn we verder gegaan met automatisering van SEA-campagnes, inzet van responsive display ads, campagnegespecificeerde bidmanagement én natuurlijk mooie campagnes voor Black Friday.

Case

Door onze CRO-optimalisaties via verschillende A/B-testen is de conversieratio met 37% verbeterd. De campagnes zijn opnieuw gestructureerd en dit heeft tot een recordomzet geleid, onder andere tijdens Black Friday, met 56% meer conversies ten opzichte van het vorige jaar en 33% stijging in de gemiddelde orderwaardes. Happy marketing, happy Pip, happy Elevate.

Groei.

+101%
meer omzet
+37%
gemiddelde orderwaarde
+33%
conversieratio





    Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

    Updates