fbpx

14 maart 2024 — AI event over automatiseringen binnen jouw marketingstrategie     |     Meld je aan op de wachtlijst

Conversiegroei van meer dan 90% met nieuwe site voor Klever Mobility

Klever Mobility heeft ambitie. De komende jaren willen zij flink groeien in Europa. Waarmee? Met hun kwalitatief hoogwaardige, sportieve elektrische fietsen en speed pedelecs. Het van origine Duitse bedrijf heeft geen eigen winkels of een webshop, maar verkoopt haar fietsen via aangesloten dealers. Inmiddels hebben zij een netwerk opgebouwd van ruim 150 dealers verspreid over Europa. Twee belangrijke doelen van Klever zijn: dit dealernetwerk verder uitbreiden én zoveel mogelijk nieuwe potentiële kopers bereiken.

Oplossing.

Een sterke website. Dat is je basis. Voor Klever is het belangrijk dat bezoekers via de site dealers kunnen vinden en daarnaast informatie en proefritten kunnen aanvragen. Klever kwam binnen met de vraag of wij hun webpagina’s konden reviewen op basis van conversie. Al snel besloten we samen: we gaan de hele website ombouwen. We hebben een design gemaakt voor de nieuwe site en dit ontwikkeld op een WordPress CMS. De belangrijkste pagina’s kregen prioriteit, om zo snel mogelijk live te kunnen. Als finishing touch zijn zowel de branding als copywriting aangescherpt. Zo is álles op de website is nu ingestoken op conversie.

Case

En zien we dat dat werkt? Sinds 1 december staat het eerste deel van de nieuwe website live met de focus pagina’s: ‘Vind je dealer’, ‘Testrit aanvragen’ en de info pagina. Om antwoord te geven op de vraag: we zien zeker dat dit werkt. Sinds de website live is gegaan zien we een conversie groei van meer dan 90%. Klever is klaar voor het veroveren van Europa.

Groei.

+90%
conversiegroei





    Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

    Updates