fbpx

14 maart 2024 — AI event over automatiseringen binnen jouw marketingstrategie     |     Meld je aan op de wachtlijst

Doeltreffend nieuw webdesign laat aantal conversies stijgen met 44,3%

Jordens is een familiebedrijf dat inmiddels al meer dan 35 jaar dé specialist is op het gebied van hoogwaardige, onderhoudsvrije kunststof toepassingen zoals kozijnen, schuifpuien, en dakkapellen. Jordens en Elevate werken al geruime tijd succesvol samen, maar het was tijd om de lat weer hoger te leggen. Dat deden wij dit keer met een nieuw websitedesign.

Oplossing.

Samen met Jordens hadden wij twee grote doelen voor ogen met het nieuwe design: een verbeterde eerste indruk voor de bezoeker en een nog hoger conversiepercentage (CRO). Waar hebben we op gelet bij het ontwikkelen van een nieuw ontwerp? We hebben bepaald welke (conversie)taken op de website voor Jordens en haar websitebezoeker de belangrijkste zijn. Met een conversiegericht en clean webdesign hebben we ervoor gezorgd dat de site deze taken optimaal ondersteunt.

Case

Het resultaat is een website die sterk toegespitst is op het stimuleren van conversies en die bovendien het verhaal van Jordens goed naar voren brengt. Het nieuwe design wierp direct haar vruchten af. Na de websitelancering is het aantal conversies toegenomen met 44,3%. Het aantal gebruikers is toegenomen met 15% en het conversiepercentage is verhoogd met 23% naar een conversiepercentage van 6,3%.

Groei.

+44,3%
aantal conversies
+15%
aantal gebruikers
+23%
verhoging conversiepercentage





    Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

    Updates