fbpx

14 maart 2024 — AI event over automatiseringen binnen jouw marketingstrategie     |     Meld je aan op de wachtlijst

Google Ads voor meer groei onder MKB voor Klic App

Ga je machinaal graven? Dan moet je een klic-melding doen. Dit kan eenvoudig en snel via Klic App, zij regelen de aanvraag bij het Kadaster. GoConnectIT verzorgt deze aanvragen al voor grote bedrijven: zo’n 40% van de markt. Met Klic App willen zij ook de kleinere bedrijven en particulieren bereiken die een klic-melding moeten doen bij het Kadaster. Elevate hielp daarbij.

Oplossing.

In een kleine en competitieve markt is online marketing voor Klic App de oplossing. We zijn van start gegaan met het opzetten van creatieve Google Ads-campagnes. We hebben onze campagnes specifiek gericht op de doelgroepen die ‘vergeten’ worden door de concurrentie. Daarnaast hebben we een awareness-campagne opgezet om meer bekendheid te geven aan de verplichte klic-melding, onder andere door de inzet van Google Display.

Case

Met de inzet van een minimaal mediabudget en een strategische campagne-insteek hebben we het eerste doel van 10.000 conversies binnen 4 maanden behaald. Te danken aan de Google-campagnes, maar ook aan de excellente aftercare van Klic App. De positie van de advertenties in Google is in deze korte periode van 2 naar 1,2 gestegen.

Groei.

+400%
meer conversies per maand
+1,2
huidige zoekmachinepositie





    Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

    Updates