De wereld veroveren met droogbloemen
De wereld is dol op Nederlandse bloemen. Tot nu toe gold dat voornamelijk voor verse bloemen. Als het aan Altijd Speciaal Droogbloemen ligt, komen daar ook de Nederlandse droogbloemen bij.
Wereldwijd marktleider
Altijd Speciaal Droogbloemen is duidelijk over haar ambities. Wereldwijd marktleider worden op het gebied van luxe droogbloemen. Een uitdaging die wij met beide handen aangrijpen — samen met Altijd Speciaal. Voor deze groeidoelstellingen hebben we een goed fundament nodig. Zo zijn we deze nieuwe samenwerking begonnen: de basis klaarmaken voor groei.
Quickscan
Wij hebben een quickscan uitgevoerd om in kaart te brengen hoe Altijd Speciaal er op dit moment online voor staat. Met de scan als uitgangspunt brachten we een aantal adviezen uit. Naast het websiteverkeer dat niet correct werd gemeten, was het noodzaak om de e-commerce-transacties te stroomlijnen. Ons advies: een CRO-traject doorlopen om de belangrijke conversiefase tot in detail te optimaliseren.
Bouwen op een sterk fundament
Met deze werkzaamheden zetten we het fundament goed neer. Door tegelijkertijd nieuwe shopping- en social advertising campagnes te laten draaien, verzamelen we nieuwe data over de doelgroep van Altijd Speciaal. Met deze kennis en sterke basis ontwikkelen we een strategie die de internationale ambities van Altijd Speciaal waarmaakt.
Beste moederdag ooit
Met de nieuwe shopping- en social advertising-campagnes draaide Altijd Speciaal Droogbloemen begin mei, rondom moederdag, de beste dag ooit.
Heb jij ook wereldwijde groeiambities? Neem contact met ons op!